.
بروز ترین دانلودها را از ما بخواهید

این مجموعه شامل قالب وب سایت تجاری با فرمت Psd, Jpg می باشد. کاربران طراح وب می توانند از بخش های مختلف که به همراه مجموعه بنر های تبلیغاتی می باشد در طراحی وب سایت بهره ببرند.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

با سیستم عامل  Mac OS کم و بیش آشنایی دارید و در مورد آن چیزهایی شنیده اید. شاید هم از کاربرانی باشید که از سیستم های شرکت Apple استفاده می کنید و این سیستم عامل را کاملاً می شناسید و با آن کار می کنید.
مکینتاش (Macintosh) یا (مک (Mac)) ساخته شرکت رایانه‌ای اپل است که مکینتاش اولیه در تاریخ ۲۴ ژانویه ۱۹۸۴ تولید شده‌است و اولین رایانه شخصی برای Graphical user interface (GUI) بود. در حال حاضر میزان تنوع مکینتاش اپل از مک کوچک (Mac mini) هست تا قویترین Server‌ها مثل Xserve که همگی ساخته شرکت اپل می‌باشد. مکینتاش اولیه از موتورولا ۶۸k که از خانواده ریزپردازنده‌ها هستند استفاده می‌کردند که بعد از آن به موتورولا و آی‌بی‌ام پاور پیسی (Power PC) تغییر کرد. مکینتاش بر روی یک واسط گرافیکی کاربر معروف با استفاده آسان تأکید دارد که کامپیوترهای مبتنی بر مجموعه ریزپردازنده‌های ۶۸۰۰۰ موتورولا است.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

پس از نصب ویندوز 7، مایکروسافت به مدت 30 روز به شما فرصت می دهد تا از ویندوز استفاده کنید و آن را مورد سنجش خود قرار دهید و چنانچه از قابلیت های ویندوز راضی بودید می بایستی نسبت به خرید شماره سریال قانونی اقدام کرده و ویندوز خود را از طریق اینترنت فعال کنید، ولی از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی ویندوز را به صورت غیر قانونی نصب می کنند و از طرفی هم امکان خرید ویندوز برای بسیاری از کاربران مهیا نیست، کاربران همواره به دنبال رفع این محدودیت زمانی ویندوز 7 هستند، در ادامه این مطلب شما می توانید جدیدترین کرک های عرضه شده جهت رفع محدودیت زمانی ویندوز و فعال سازی آن را دریافت کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

بازی Up (بالا) از روی انیمیشن بی نظیر و پرطرفدار Up طراحی و ساخته شد است که داستان پیرمردی 78 ساله به نام کارل فدریکسن را حکایت می کند که همسر عزیزش (الی) را از دست داده و هیچ وقت یاد و خاطرش از ذهن او بیرون نمی رود، او از کل جامعه فاصله گرفته است و در تنهایی به سر می برد. کم کم فدریکسن متوجه می شود کارگران ساختمانی خانه های اطراف خانه ی او را خراب می کنند تا به جای آن ها آسمان خراش های غول آسا بسازند و به زودی خانه ی او نیز دیگر نباید در آن منطقه باشد، اما پیرمرد حاضر نیست خانه اش را به هیچ وجه ترک کند بنابراین تصمیم می گیرد هزاران بادکنک به خانه اش وصل کند و آن را به پرواز در آورد تا به مکانی که سکونت در آن جا از بچگی آرزوی او و همسر دلبندش بوده است، یعنی آبشار بهشت در امریکای جنوبی، تغییر مکان دهد. بر حسب اتفاق پسر شش ساله ای به نام راسل که می خواست به یک سالمند کمک کند تا نشانهایش را کامل کند، در سفر با او همسفر می شود و ماجراجویی آغاز می شود ...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

ساخت اسلاید ها با استفاده از تصاویر دیجیتال جهت مرور و زیبا تر نمودن محیط مشاهده اینگونه تصاویر در نگهداری و استفاده از آنها با همه گیر شدن انواع و اقسام دوربین های دیجیتالی و تلفن های همراه که اینگونه تصاویر را در اختیار افراد قرار می دهند روز به روز محبوب تر می شود و از آنجایی که این یک کار عمومی می باشد هرچه کارایی نرم افزار هایی که این امکان را به را به افراد می دهند ساده تر و آسانتر باشد به همان نسبت آن نرم افزار از دید کاربران محبوب تر می باشد. نرم افزار ProShow Producer یکی از همین دست نرم افزار ها می باشد که ابزاری قدرتمند جهت ساخت اسلاید ها را در اختیار کاربران خود قرار داده و با استفاده از این نرم افزار قدرتمند به راحتی قادرید آلبوم دیجیتالی خود را در کمترین زمان و با افکت های زیبا و قالب های آماده این نرم افزار آماده نمایید.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

در حال حاضر گوگل سرویس ها و خدمات زیاد و پر کاربردی را مانند Google Desktop, Google Chrome, Google Picasa, Google Earth و Google Toolbar برای کاربران اینترنت فرام نموده است که در مقابل امکاناتی که به شما ارائه می دهند، برخی از اطلاعات غیر ضروری شخصی شما مانند وب سایت هایی که بازدید می کنید، مطالبی که در اینترنت جستجو می کنید و ... را نیز برای گوگل ارسال خواهند نمود. نرم افزار GoogleClean به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید از حریم شخصی خود در مقابل استفاده از برنامه های کاربردی گوگل، بهتر محافظت کنید. این برنامه با استفاده از رادار گوگل خود تمام فعالیت‌های جاسوسی مجموعه نرم‌افزارهای گوگل اعم از گوگل دسكتاپ، گوگل تولبار، پیكاسا، مرورگر كروم و... را زیر نظر می‌ گیرد و مانع از سرقت اطلاعات شخصی شما توسط آن ها می‌شود. به كمک این برنامه مشخصات كاربری شما پنهان می ‌شود، اطلاعات شخصی شما حذف می ‌شوند و كوكی‌های جاسوسی گوگل به طور كامل پاكسازی می ‌شوند.


 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان


Password Protect Video Master
 نرم افزاری حرفه ای و قابل اعتماد است که به  منظور رمزگذاری فایل های ویدئویی طراحی شده است تا شما به راحتی قادر باشید برای حفاظت از فایل های صوتی و تصویری خود برای آن ها رمز عبور قرار دهید. این رمز گذاری باعث می شود تا ویدئو های شما پس از قرار دادن پسورد به صورت یک فایل exe ذخیره شوند و هنگام پخش ابتدا در یک پنجره ی محاوره ای از کاربران رمز عبور را درخواست کند. این نرم افزار از اغلب فرمت های محبوب فایل های ویدئویی ازجمله wmv, avi, mpg, vob, mov, mp4, flv, mkv و ... پشتیبانی می کند.


 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان


بسیاری از ما در سایت های زیادی عضو هستیم، از سایت های مربوط به خدمات پست الکترونیک گرفته تا فروم های مختلف و سایر سایت هایی که برای استفاده از خدمات آنها حتماً باید عضو آن سایت شد، هر بار وارد شدن به این سایت ها ملزم به وارد کردن یوزر و پسورد است. البته برخی از سایت ها با ایجاد کوکی هایی نام کاربر و رمز عبور را یاد آوری می کنند که خود باعث تسریع کار می شود، به علاوه در خود نرم افزار اینترنت اکسپلورر امکانی برای یاد آوری کلمه های عبور گنجانده شده است که البته استفاده از این ویژگی ممکن است امینت شما را به خطر بیاندازد چرا که برنامه های زیادی هستند پسورد های ذخیره شده در اینترنت اکسپلورر را کشف می کنند و آنها را برای هکرها ارسال می کنند.
AI RoboForm یکی از امن ترین برنامه ها برای یاد آوری کلمه عبور در سایت های مختلف می باشد، این برنامه نام کاربر و کلمه عبور را ذخیره می کند و با هر بار وارد شدن به آن سایت، نام کاربر و کلمه عبور به صورت خودکار وارد می کند و شما به سرعت وارد آن سایت می شوید. این برنامه علاوه بر ذخیره کلمه های عبور قادر به ذخیره سازی کلیه اطلاعات فردی شما می باشد و در هنگام پر کردن فرم های عضویت به شما کمک می کند تا فرم را به سرعت تکمیل کنید، یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که شما می توانید از اطلاعات ذخیره شده نسخه پشتیبان تهیه کنید و هرگاه ویندوز خود را عوض کردید از نسخه پشتیبان استفاده کنید.


 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

 


یکی از مشکلات کاربران کامپیوتری در استفاده از آنتی ویروس ها حجم بالای آن ها می باشد که باعث پایین آمدن سرعت سیستم آن ها می شود، و اما شرکت مایکرسافت این مشکل کاربران را با ارائه ی آنتی ویروسی بسیار کم حجم و در عین حال کاملاً کاربردی، برطرف ساخته است.
نرم افزار Microsoft Security Essentials که به تازگی نسخه 1 آن ارائه شده است هرچند بسیار ساده و اولیه به نظر می رسد اما توانایی های قابل توجهی دارد، اول این که این نرم افزار امنیتی به صورت کاملا رایگان عرضه می شود و حجم آن هم بسیار پائین تر از نرم افزارهای مشابه می باشد. نسخه های مختلفی برای آن قرار داده شده است تا کاربران سیستم عامل های مختلف هریک بسته به نیاز خود از این ابزار امنیتی بهره مند شوند. Microsoft Security Essentials قادر است تا با به روزرسانی های اتوماتیک و سریع آخرین ویروس ها، جاسوس افزارها و انواع فایل های مخرب را شناسایی کرده و آنها را نابود سازد.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان


در دنیایی که در بازی Cortex Command ساخته شده است، انسان های زیادی هستند که تصمیم گرفته اند تا به علت بیشتر زنده ماندن و همچنین انجام سفر به فضا، اجزای طبیعی بدن خود را قطع کنند! اما هنوز مغز این انسان ها کار می کند و آن ها قادرند تا با هوش خود و با استفاده از ابزار آلات و ربات ها همه چیز را کنترل کنند. شما به عنوان مغز یکی از این افراد تصمیم خواهید گرفت که چه کارهایی انجام شود و همچنین بین ربات های مختلف سوئیچ کنید تا کارهای مورد نیاز پناهگاه شما و حتی تامین امنیت آن را انجام دهند و با دشمنان مبارزه کنند.
در محیط بازی هریک از کلید های ماوس و کلید هایی مانند A,E,S و ... کار خاصی را انجام می دهند. 

 


 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 241
بازدید کل : 14491
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1