.
بروز ترین دانلودها را از ما بخواهید

خط اوستایی در سده سوم میلادی برای نوشتن اوستا ابداع شد. این خط، از خط پهلوی برگرفته شده ولی از آن کامل‌تر است و دارای ۴۸ حرف است و از راست‌به‌چپ نوشته می‌شود. این خط بسیار کامل است و مانند خط فارسی کنونی در نوشتن واج‌های صدادار بی تفاوت نیست



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

 

در داستان

بازی Platypus II

بار دیگر دشمنانی از طریق حملات هوایی سرزمین شما را مورد تهدید قرار داده اند و شما در حالیکه هدایت یک سفینه جنگی کوچک را در دست دارید، باید به دفاع از سرزمین خود در برابر هجوم بیگانگان بپردازید. این بازی با

گرافیک

خاص خود که می توان گفت طراحی یک دنیای خمیری است و سبکی منحصر به فرد، طرفداران بیشماری در سرار دنیا دارد. در طول بازی شما می توانید قدرت ups خود را با کسب امتیاز های بیشتر بالا ببرید و مراحل بازی را پشت سر گذارید.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

پس از اتفاق وحشتناکی که برای کشتی شما رخ میدهد، کشتی می شکند و شما تنها بازمانده آن کشتی هستید و در جزیره ای خالی از سکنه بهوش می آیید. در این جزیره شما بازمانده یک تمدن پر رونق را میابید و به دنبال راز و رمز ناپدید شدن این تمدن میروید. در طول ماجراجویی شما با ابزار، شخصیت ها و پازل های مختلفی روبرو میشوید.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

Yumsters بازی بسیار جالب و با مزه ای است که شما در آن باید با کمک کرم ها سطح باغ میوه را تمیز کنید. محیط این بازی زیبا به صورت کارتونی طراحی شده است که در آن تعدادی مار در رنگ های مختلف وجود دارد و هر مار میوه های هم رنگ خودش را می ‌خورد. در این بین وظیفه شما این است که در هر مرحله به مارها کمک کنید تا مقدار مشخصی از میوه ها را بخورند. بازی دارای مراحل مختلفی است که با گرافیک عالی و موسیقی متن زیبایش می تواند ساعت ها شما را سرگرم خود نماید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار محبوب Adobe Flash گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و ... ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر - Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید در ادامه دریافت کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

 

 


 

سرانجام انتظارها به پایان رسید و بازی Max Payne قابل اجرا بر روی دستگاه های iOS  با نسخه فیرم ویر ۴.۲ به بالا و با قیمت ۲.۹۹ دلار روی App Store قرار گرفت. این بازی نسخه اول بازی Max Payne است که در جولای سال ۲۰۰۱ توسط Rockstar Games برای PC منتشر شد و حالا بعد از ۱۱ سال می توانید این بازی را بر روی دستگاه iOS خود تجربه کنید.


این بازی داستان زندگی یک پلیس نیویورک است که بعد از ظهر یک روز بی‌فرجام، هنگام بازگشت به خانه‌اش متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده‌اش به معتادان جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام "V" به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند. در پی جستجوهای بیشتر، او متوجه می‌شود که مادهٔ "V" نتیجهٔ یکی از پروژه‌های سری ارتش آمریکا است که به منظور افزایش پایداری نیروی پیاده اجرا شده‌است. ولی به خاطر عدم نتیجهٔ قابل قبول، مدتی پیش رسما متوقف شده‌است و زنی به نام «نیکل هورن» این پروژه را به صورت غیرقانونی و پنهانی ادامه داده‌ است.در ادامه بازی مکس پین در جستجوی نیکل هورن از مراحل پرخطری عبور می‌کند و....

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

حکم نام بازی‌ با ورق‌های (۵۲تایی) متکی بر بخت و مهارت است. محبوب‌ترین گونه ی این بازی نوع چهارنفره ی آن است گرچه گونه‌های دو نفره یا سه نفره ی آن هم بازی می‌شود. در میان بازی‌های ورق حکم نزد ایرانیان از محبوبیت زیادی برخوردار است. در گونهٔ چهارنفری حکم بازیکنان دوبه‌دو یار یکدیگرند و دیگر گونه‌ها هر کس علیه بقیه بازی می‌کند.

اساس برد و باخت در هر «دور بازی» بر برنده شدن در «هفت بازی» یا «هفت دست بازی» استوار است و اساس برنده شدن در هر دست بازی کسب هفت امتیاز است که به هر کدام از این امتیازها هم «دست» می‌گویند و برنده شدن هر امتیاز را اصطلاحاً «دست‌گرفتن» می‌گویند. پس مثلاً ممکن است در بازی پنجم از هفت بازی گروه بازنده شش دست گرفته باشد و گروه برنده هم که هفت دست گرفته‌ است. در گونهٔ چهارنفر امتیازها برای تیم لحاظ می‌شود و نه فرد. 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

ازی فوق العاده زیبا و جذاب Devil May Cry 3: Special Edition از محبوبیت خاصی در میان طرفداران سبک Beat-'Em-Up برخوردار است، داستان بازی همچنان در مورد مبارزه با موجودات جهنمی است و شما در بازی دانته را هدایت می کنید. دانته یک جن گیر حرفه ای است که فنون رزمی را به خوبی بلد است و استاد استفاده از سلاح سرد و گرم می باشد. بازی در اتاق جن گیری دانته با یک دموی زیبا آغاز می شود و شما را بر روی صندلیتان میخکوب می کند . دانته یک برادر دو قلو دارد که شبیه به هم هستند برادر او نیز مانند خودش یک جن گیر است اما با افکاری پلید! دانته متوجه افکار پلید برادرش و همکاری او با شیطان می شود و تصمیم می گیرد که برادرش را منصرف کند اما او منصرف نمی شود و دانته تصمیم می گیرد که شیطان و برادرش شکست داده و جهان را نجات دهد. در بازی یک دختر با دانته همکاری کرده و شیطان را شکست می دهند. گرافیک بازی بسیار خوب و روان است و دموهای بازی در جذابیت بازی نقش بسیاری داشته اند. 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

 

Fortix 2 داستان مبارزه یک شوالیه به نام عالیجناب Fortix است که باید بر هیولاهای اهریمنی که در برج ها و قلعه ها زندگی می کنند و مرتباً با پرتاب گلوله به طرف شوالیه از خود دفاع می کنند غلبه کند. مبارزه شوالیه در سرتاسر ایالات جزیره Artalom ادامه دارد و شما باید در نقش یک شوالیه شجاع ظاهر شده و در هر مرحله از قلعه ای به قلعه دیگر رفته و با استراتژی های هوشمندانه خود به مبارزه بپردازید تا کل سرزمین را از وجود هیولاها پاکسازی کنید. 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

 

چند سالی است که کمپانی Activision با انتشار نسخه های متفاوت از سری بازی های Call of Duty توانسته این بازی را به یک عنوان بسیار پر طرفدار و بسیار سود آور برای خود تبدیل کند. البته Activision با عرضه هر ساله این بازی، دیگر حس خوب انتظار برای این عنوان را در بین کاربران از بین برده است. این سری از بازی ها پس از نسخه Modern Warfare علاوه بر اینکه یک جهش بسیار بزرگ در سبک اکشن اول-شخص ایجاد کردند، دیدگاه ها و گفته های تازه ای را به همراه خود آورد. علاوه بر پیشرفت تکنیکی، کاملا مشخص است که Activision هدف دیگری را در پس عرضه این بازی ها دنبال می کند. البته بیان نکات پشت پرده این بازی ها از بحث ما خارج است. صحبت ما پیرامون نسخه جدید سری بازی های Call of Duty است که Black Ops نام دارد. بازی ای که پس از آن اتفاقات ناخوشایندی که برای استودیوی بازیسازی Infinity Ward افتاد، ساخته شد و تیم بازی سازی Treyarch امیدوار بود که بتواند عنوانی به محبوبیت سری Modern Warfare و به زیبایی آن بسازد. 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

DAZ Studio نرم افزاری کامل برای طراحی آثار منحصر به فرد هنر دیجیتال و انیمیشن هایی است که از افراد مجازی، حیوانات، وسایل مختلف، محیط و ... ایجاد می شوند. استفاده از این برنامه بسیار آسان بوده و فقط کافیست تا موضوع پروژه، اشیاء تزئینی که می خواهید اضافه کنید به همراه محل قرارگیری آن ها، تنظیمات، میزان روشنایی و وضوح هریک را تعین نموده و کار روی پروژه هنری خود را آغاز نمایید. اگر شما تصمیم دارید تا پروژه ی ساخت یک انیمیشن 3 بعدی را شروع کنید DAZ Studio این امکان را برای شما فراهم می کند تا با صرف کمترین زمان و هزینه، تمام اصول هنر دیجیتال 3 بعدی و انیمیشن سازی را فرا بگیرید و به ایده های ذهنی خود جامه ی عمل بپوشانید. با استفاده از مدل های 3 بعدی موجود در برنامه که شامل افراد، اشیاء، مکان ها و ... هستند، شما می توانید راحت تر آنچه را که تصور می کنید ایجاد کنید و یا حتی به خلق موجودات غیرعادی و افسانه ای بپردازید.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 26 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

صادق هدایت از پیشگامان داستان‌نویسی نوین ایران و روشنفکری برجسته بود. بسیاری از محققان، رمانِ بوف کور او را، مشهورترین و درخشان‌ترین اثر ادبیات داستانی معاصر ایران دانسته‌اند. هرچند شهرت عام هدایت نویسندگی است، اما آثاری از نویسندگانی بزرگ را نظیر ژان پل سارتر، فرانتس کافکا و آنتون چخوف، نیز ترجمه کرده‌است. حجم آثار و مقالات نوشته شده دربارهٔ نوشته‌ها، نوع زندگی و خودکشی صادق هدایت بیان‌گر تأثیر ژرف او بر جریان روشنفکری ایران است.صادق هدایت در ۱۹ فروردین سال ۱۳۳۰ در پاریس خودکشی کرد. آرامگاه وی در گورستان پرلاشز، قطعه ۸۵، در پاریس واقع است.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 26 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

راز یکی از کتاب های پرفروش در دنیا می باشد این کتاب توسط روندا بایرن (Rhonda Byrne) نوشته شده است. راز که مستندی به همین نام هم وجود دارد، به اهمیت قانون نیروی جاذبه در یاری رساندن به انسان برای نیل به آرزوهایش می پردازد. اعتقاد به قانون جاذبه به ما می گوید که چیزی به نام سرنوشت وجود ندارد و همه امور و اتفاقات زندگی انسان تحت کنترل ذهن اوست.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 26 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

Fortix 2 داستان مبارزه یک شوالیه به نام عالیجناب Fortix است که باید بر هیولاهای اهریمنی که در برج ها و قلعه ها زندگی می کنند و مرتباً با پرتاب گلوله به طرف شوالیه از خود دفاع می کنند غلبه کند. مبارزه شوالیه در سرتاسر ایالات جزیره Artalom ادامه دارد و شما باید در نقش یک شوالیه شجاع ظاهر شده و در هر مرحله از قلعه ای به قلعه دیگر رفته و با استراتژی های هوشمندانه خود به مبارزه بپردازید تا کل سرزمین را از وجود هیولاها پاکسازی کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 26 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

اگر شما نیز از علاقمندان خلبانی هستید و دوست دارید یک تجربه در این زمینه داشته باشد می توانید از بازی مهیج Flight Control HD استفاده کنید. کنترل جریان پایان ناپذیر هواپیما هایی که در یک دنیای مجازی وجود دارند. شما یک کنترل کننده ی ترافیک هوایی هستید که در یک فرودگاه شلوغ به سر می برید. تنها کافی است هواپیما را انتخاب کنید و در مقصد نهایی و ناحیه ی فرود به کمک ماوس یا trackpad قرار دهید. Flight Control HD مخصوص PC و Mac دوباره طراحی شده است با گرافیک های به روز شده و مجموعه ی رقابتی مشکل. بازی با این محصول بسیار اعتیاد آور است، شروع کردن آن آسان اما متوقف کردن آن دشوار است.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 26 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

Smuggle Truck یک بازی برمبنای فیزیک رانندگی است که در آن شما باید در حداقل زمان ممکن، مسافران خود را با جابه جایی آن ها به صورت قاچاق در سراسر مرز، نجات دهید. تکان های شدید کامیون، گرفتن نوزادان تازه متولد شده، رانندگی در مکان های خطرناک و ناهموار مانند کوه ها، بیابان ها و جنگل ها، در انتظار شما خواهد بود



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 26 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

در ماجرای بازی Heavy Weapon جنگی با سلاح های سنگین و عظیم به سرعت در حال گسترش است و شما مسئولیت کنترل یک سوپر تانک را در یکی از حملات عظیم روسیه به عهده خواهید داشت. از همه سو توسط هلی کوپتر، هواپیما و حتی بالون مورد حمله قرار می گیرید و در صورت داشتن سرعت و دقت بالا می توانید تمامی مراحل را پشت سر گذاشته و به پیروزی برسید.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 26 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز نسخه کریسمس مرغ های مهاجم Chicken Invaders 3 Christmas Edition را از دست ندهید. بازی نسخه کریسمس مرغ های مهاجم از سری بازی های Chicken Invaders که با گرافیک و صداهای بازی هرکاربری را وادار می کنند تا بازی را ادامه دهند. در این بازی باید به پرنده های کوچک و یا همان جوجه مرغها که در آسمان در حال پرواز هستند حمله کنید و آنها را از بین ببرید و گوشت آنها را هم اگر بخورید امتیاز بیشتری خواهید گرفت این بازی بسیار محبوب كه در بین اجرام اسمانی شما را به جنگ جوجه مرغ های باهوش می برد با گرافیكی فوق العاده و جذابیتی دو چندان در این نسخه نظر هر كاربری را جلب خواهد كرد. در این بازی باید به پرنده های کوچک و یا همان جوجه مرغ ها که در آسمان در حال پرواز هستند حمله کنید و آنها را از بین ببرید و گوشت آنها را هم اگر بخورید امتیاز بیشتری خواهید گرفت در ورژن سوم این بازی گرافیك بازی بهبود یافته و به جذابیت های بازی در حین عملیات نیز افزوده شده است. مراحل بازی كمی مشكل تر از قبل به نظر می رسد و این خود به جذابیت آن افزوده است. همچنین هوش منصوعی بازی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و همچنین امكان بازی 4 نفره نیز در این نسخه می تواند قابلیتی منحصر به فرد به شمار رود. در مقایسه با قبل جوجه مرغ های كوچولو بسیار باهوش تر از قبل عمل می نمایند. كه این مورد سبب محبوبیت بیش از قبل آن نیز خواهد شد.  توصیه میكنم این بازی جذاب را از دست ندهید!



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 26 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

 
3D War Chess 1.1

یك

بازی

شطرنج سه بعدی به صورت واقعی و جذاب است كه شما می توانید با كامپیوتر بازی کرده و قدرت خود را با آن محك بزنید. بازی شطرنج، یک بازی عالی فکری است که همه شما تقریبا با ساز و کار آن آشنا هستید. اما بازی که اینجا می بینید، یک بازی معمولی نیست. در اینجا با محیطی سه بعدی به همراه مهره هایی به صورت واقعی و در میدان جنگ روبرو هستید. وقتی یک مهره را حرکت می دهید آن مهره به صورت

انیمیشن

و به صورت کاملاً واقعی به سمت جایگاه مقصد حرکت خواهد کرد. وقتی مهره ای را می خواهید بزنید و از صحنه خارج کنید نبردی بین آنها شکل گرفته و مهره ای که باید بیرون رود شکست خورده و خارج می شود. جلوه های نبرد کاملاً سه بعدی محیط بازی را بسیار جذاب کرده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 26 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

DDD Pool یک بازی سه بعدی واقعاً زیبا با گرافیک واقعی که شما را ساعت ها سرگرم می كند. بازی بیلیارد شما می توانید در دو حالت رقابت و تمرینی بازی کنید. در حالت تمرینی آن هیچ قانونی وجود ندارد و شما می توانید به هر شکل و از هر طرف که می خواهید به توپ ضربه بزنید. تمرین هم برای آشنا شدن با بازی و هم برای کسانی که در زاویه گیری برای ضربه زدن به توپ مشکل دارند بسیار مهم است. دو مدل بازی 8-ball و 9-ball وجود دارد که می توانید با کامپیوتر و یا اشخاص دیگر بازی کنید. کامپیوتر شامل چندین سطح سختی می باشد با تعیین هر کدام می توانید خود را برای مبارزات سخت آماده کنید.شما همچنین حالت 8-ball و 9-ball را در حالت رقابتی آن نیز دارید. در رقابت 8-ball شما باید 14 توپ زرد و در آخر توپ شماره 8 را در کوتاهترین زمان ممکن به گل برسانید. اگر مرتکب خطایی در بازی شوید 15 ثانیه جریمه شده و توپ دست حریف می ماند. رقابت 9-ball نیز مانند 8-ball می باشد اما با این تفاوت که باید به ترتیب شماره توپ ها را به گل برسانید.
DDD Pool به شما اجازه انتخاب سه اتاق متفاوت با جزئیات کامل را می دهد. گرافیک عالی بازی امکان تغییر زاویه ضربه زدن (با نگه داشتن شیفت و حرکت موس) و ناحیه ضربه بر روی توپ (با نگه داشتن کنترل و حرکت موس) برای داشتن کنترل دقیقتر بر روی توپ را می دهد. به طور کل یک بازی کامل و زیبا می باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 26 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

در این بازی زیبا و جذاب شما تجربه سفر به گذشته و سفر به سرزمین های عجایب هفتگانه را بدست می آورید و در این سرزمین ها با کنار هم چیدن اشکال هم شکل مصالح و نقشه مورد نیاز جهت ساخت عجایب هفتگانه را در اختیار کارگران قرار داده و به قولی شب و روز کار می کنید تا عجایب هفتگانه را درست کنید و این کار با کنار هم چیدن اشکال هم شکل که باعث انفجار سنگ ها شده انجام می شود، این سنگ های منفجر شده همان مصالح مورد نیاز بازی می باشد جهت اتمام ساخت یکی از عجایب هفتگانه که در مدت زمان محدود باید این کار را انجام بدهید و در هر مرحله از بازی شما ساخت یکی از عجایب هفتگانه را به پایان می رسانید. از نکات عمده این بازی داشتن تمرکز بالا و قدرت تصمیم گیری در شرایط بحرانی بازی می باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 26 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

پس از عرضه یكی از بهترین بازی های سال پیش، استودیوی BioWare دوباره آماده شده تا سومین نسخه از عنوان محبوب Mass Effect را عرضه كند. اینبار Reaperها به كره زمین حمله كردند و در حالیكه هیچ امیدی به نجات این سیاره نیست، فرمانده شپرد (Shepard) از راه می رسد و قصد نجات زمین را دارد. این شماره، بزرگترین نسخه از سری Mass Effect است كه داستان بسیار جذابی هم دارد. نمایش بازی از جایی آغاز می شود كه فرمانده شپرد قصد دارد هسته اصلی یك پایگاه را از بین ببرد. او با كنار زدن سپر دفاعی روی این هسته، به نیروهای كمكی خود فرمان می دهد كه از طریق نیروی هوایی، این هسته را از بین ببرند. پس از یك انفجار بزرگ، شپرد از بالای سكو به پایین پرتاب می شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 26 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید!
بازی Angry Birds Seasons یا پرندگان خشمگین فصول، بازی مخصوصی از سری باز های پرندگان خشمگین می باشد که شامل قسمت های هیجان انگیزی برای مناسبت ها و جشن های ویژه می باشد. قسمت های مختلف این بازی به روز هالووین، کریسمس، روز ولنتاین، روز St.Patrick، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها اختصاص داده شده و مراحل چالش برانگیزی را برای شما فراهم می کند. این مراحل جذاب به شما انگیزه ی بیشتری برای کشتن خوک های نفرت انگیز و بدست آوردن تخم مرغ طلایی، می دهد.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 26 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

Trials 2 یک بازی فوق العاده هیجان انگیز برای طرفداران مسابقات موتورسیکلت های پرشی می باشد که با فیزیک واقع گرایانه، گرافیک عالی، صدای پر هیجان و ضربات شدید و واقعی برای شما تجربه ای باور نکردنی و لذت بخش از شرکت در پیست های مسابقه ای با مسیرهای دشوار که پر از پستی بلندی و موانعی است که در صورت برخورد با آن ها آسیب های سختی خواهید دید. شما باید به عنوان موتورسوار در بازی شرکت کنید و تمام تلاش خود را برای عبور از این موانع بکار برید. موانع هم نه موانع معمولی بلکه موانعی بسیار غیر معمول و با ارتفاع زیاد می باشند. گاه با موانعی روبرو می شوید که از درون آن آتش سهمگینی زبانه کشیده و هر آن احتمال سوختن موتور و در نتیجه شکست در مسابقات شما را تهدید می کند. در اینجا بیشتر از سرعت دقت زیاد باعث افزایش امتیازات و عبور از موانع خواهد بود. هیجان بازی موقعی به اوج خود می رسد که زمان نیز در این میان دخیل باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 26 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

پس از حمله ای ناموفق به دهکده ای خالی از سکنه، فرمانده جنگجویان وایکینگ جمله مشاور خود کریپتوگراف[رمزگشا] را مبنی بر این که "ترس به روستایی ها بال می دهد" را غلط فهمیده و چنین می پندارد که روستایی ها بال دارند و قادر به پرواز هستند. او تصمیم می گیرد تا قهرمان ترس در کشور گل ها را اسیر گرفته و از وی رموز پرواز را آموخته و جنگجویانی شکست ناپذیر شوند و ...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

Hitman: Codename 47که البته در بین کاربران به Hitman 1 نیز معروف است، اولین بازی برای شروع سری به یاد ماندنی هیتمن می باشد که توسط شرکت بازی سازی دانمارکی IO Interactive ساخته شده است.
داستان بازی بر روی مأمور کارکشته این سری Agent 47 تمرکز دارد فردی که لقب قاتل خاموش را به خود اختصاص داده، مامور ۴۷ پس از جریاناتی به استخدام سازمان International Contract Agency که یک سازمان اروپایی می باشد در می آید که این سازمان،‌ یک سازمان نامشروع و پنهان است که سرویس های قتل و مزدوری را میسر و تامین می سازد. مأموریت هایی که وی انجام می دهد در مکانهای متفاوتی می باشد و به گونه ای این مأمور در حال سفر بین کشورها و شهر های کلمبیا، مجارستان، هنگ کنگ و هلند می باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

 Tekken از گروه بازی های مبارزه ای سه بعدی است که در ابتدا برای پلی استیشن تولید شد ولی به علت طرفداران بیشمارش نسخه PC آن نیز تولید شد. در این سری از بازی ها مبارزات بسیار واقع گرایانه می باشد و بازی از یک سبک داستانی برای مبارزات پیروی می کند. Tekken 3 نیز مانند نسخه های اول و دوم بازی از همان سیستم مبارزه ای پیروی می کند با این تفاوت که گرافیک و انیمیشن های آن بهتر شده و شخصیت های جدیدی به فهرست بازیکنان اضافه شده، به سرعت گیم پلی افزوده شده و موسیقی مدرن تری را دارا می باشد. برخی از شخصیت های این بازی: Jack-5 با سبک مبارزه قدرت حيوانی، Asuka Kazama با سبک مبارزه هنر های رزمی سنتی کازاما، Ling Xiaoyu با سبک هنرهای مختلف رزمی چينی، Yoshimitsu با سبک نينجيتسو پيشرفته، Bryan Fury با سبک کيک بوکسينگ، Feng Wei با سبک کنپو چينی، Julia Chang با سبک کونگ فو و ... می باشند که هریک ملیت های متفاوتی نیز دارند.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

FIFA 12نسل جدیدی از سری بازی های خود را به نمایش می گذارد. در این نسخه گیم پلی، زمین مسابقه، بازیکنان، استادیوم و... به ظور کلی تغییرات اساسی داشته اند و این گونه می توان برداشت کرد که فیفا در حال کنار زدن رقیب سرسخت خود PES است!
استفاده از یک موتور فیزیکی جدید در بازی به واقع گرایانه بودن بازی بسیار کمک کرده که این خصوصیت یک پیشرفت قابل توجه و فوق العاده حرفه ای محسوب می شود. لمس بهتر توپ با پای بازیکنان، انجام تاکتیک های بسیار واقعی و زیبا، تغییر رویکرد به دفاع، هوش مصنوعی فوق العاده بالا و دقیق که مناطقی از بدن بازیکن که در طول بازی مصدوم شده رو پیگیری خواهد کرد و اگر از بازیکنی بیش از حد استفاده شود ممکن است هوش مصنوعی بازی تشخیص دهد که بازیکن خسته است و حتی در حالی که صاحب توپ نیست مصدوم شود (مخصوصاً در اواخر بازی)!



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

ازی بسیار محبوب PES که یکی از بازی های فوق العاده جذاب فوتبال حرفه ای می باشد و در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است را شرکت Konami منتشر نموده است. اکنون PES 2012 نسخه ای جدید از این سری بازی ها بوده و در آن هوش مصنوعی بازی به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. ضربات پنالتی که در نسخه 2011 با مشکلات زیادی رو به رو بود کاملاً بهبود یافته و کاربر راحت تر می تواند ضربات پنالتی را روانه دروازه حریف کند. بازی تیمی فوق العاده تقویت شده و کاربر می تواند با استفاده از قابلیتی به نام Teamate Control، همزمان دو بازیکن را کنترل کند (بازیکنی که صاحب توپ است و بازیکنی که کاربر می خواهد به او پاس دهد).



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

تسلط بر رانندگی در کل جاده ها آرزویی است که در بازی هیجان انگیز King of the Road به آن خواهید رسید. شما راننده کامیون بزرگی خواهید بود که وزنی معادل 32 تن دارد!
در این بازی شما باید محموله خود را در کوتاهترین زمان ممکن تحویل دهید و این شما را مجبور می کند تا با به کارگیری حداکثر مهارت و دقت به کارهایی از قبیل در نظر نگرفتن دوربین های کنترل سرعت، گذشتن از چراغ قرمز، دور زدن با سرعت بالا در پیچ های خطرناک، فرار از دست پلیس و ... بپردازید. King of the Road به طور باور نکردنی سرعت و لذت رانندگی هیجان انگیز را برای شما به ارمغان خواهد آورد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

Dirt 3 سومین نسخه از این سری بازی های بسیار زیبا و گرافیکی و پرطرفدار اتومبیل رانی است و از محصولات شرکت بازی سازی معروف Codemasters می باشد که تا پیشتر 2 نسخه از این بازی منتشر شده بود که هر دو نسخه پیشین، هم در نزد منتقدان و هم علاقمندان بازی کنان، فوق العاده موفق بوده اند . شرکت سازنده بازی DiRT 3 در این نسخه تمامی نکاتی که مورد توجه هوادارنش بوده را جمع آوری و آنها را در این نسخه پیاده سازی کرده است و ادعا می کند که این نسخه به مراتب بهترو زیباتر  از نسخه های قبلی خواهد بود.
در واقع DiRT 3 از نظر حجم مراحل و آیتم های بازی بسیار بزرگتر از DiRT 2 است و  تقریبا سه برابر نسبت به نسخه قبل مسابقاتش بیشتر شده اند.
همچنین این بار قسمت ورزشگاه ها هم به بازی اضافه شده است و همچنین جاده های زیادی برای انتخاب در بازی وجود دارد . ماشين هاي موجود در DiRT 3 شامل بهترين ماشين هاي بنزين سوز هر زمان هستند. از ماشين هاي دهه ي 70 ميتوان از Lancia Stratos نام برد، از ماشین های مطرح دهه ي 80 می توان به Quattro S1 اشاره کرد و يا حتي RS2000 و Peugeot 205 نيز چند ماشين موجود در بازي از دهه هاي گذشته ميباشند . در دهه ي 90 ماشين Celica كه Carlos Sainz آن را به طور جادويي ساخته بود، در بازی وجود دارد، همچنین خودروها Lancia Delta Integrale و البته ماشين Colin McRae يعني iconic 555 Subaru نيز در بازي وجود دارند . یکی دیگر از تغییرات مهم بازی اضافه شدن افکت برف به مراحل بازی است. این بازی در حالت ها یا Modeهای مختلفی طراحی شده که یکی از آنها قسمت multiplayer یا چند نفره آن است که بازی متفاوت و هیجان انگیزی برای بازیکنان با ویژگی SplitScreen یا دو تکه شدن تصویر به ارمغان می آورد



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

س و سگ باوفایش گرامیت، قصد سردرآوردن از راز تخریب محصولات باغشان و کم شدن محصول سالیانشان دارند که طی عملیات های گوناگون داستان های بسیار بامزه و مضحکی برایشان اتفاق می افتد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

پو، پاندایی که در قسمت قبل بعد از پشت سر گذاشتن تمرین های سخت و طاقت فرسا بالاخره توانست خودش را به عنوان جنگجوی اژدها اثبات کند، در این قسمت تصمیم گرفته تا به دنبال ریشه خود بگردد تا متوجه گذشته خود شود. در گیر و دار جستجوهای پو برای یافتن والدین واقعی اش، یک طاووس خونسرد و البته بی رحم به نام ارباب شین هوس کرده تا کل جهان را به تصرف خود درآورد و بساط کونگ فو را به صورت کامل از زمین ریشه کن کند ...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

انیمیشن زیبای عصر یخبندان: یک ماموت کریسمس، انیمیشنی کوتاه از سری عصر یخبندان به مناسبت نزدیکی به سال میلادی جدید است. وقتی که سید (شخصیت انیمیشن عصر یخبندان) کیسه ی شادی کریسمس دوستش را خراب می کند و تمامی لیست آرزوهای بابانوئل را به هم می ریزد، سعی می کند تا همه چیز را دوباره درست کند و به حالت اولیه باز گرداند. اما آیا او موفق می شود؟...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

«تن تن»، خبرنگار جوان بلژیکی، اینبار به همراه کاپیتان «هادوک» درگیر ماجرای راز یک کشتی غرق شده ی قدیمی و محموله ی مخفی اش میشود که توسط جد کاپیتان هادوک هدایت می شده. اما کس دیگری هم در جستجوی این کشتی است و ...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

کمپانی معروف برادران وارنر دست به اقدام جدیدی زده است. این شرکت از تمامی شخصیت های کارتونی دوست داشتنی و قدیمی خود در مجموعه ای به نام The Looney Tunes Show استفاده کرده است. در این سریال، در هر قسمت شاهد داستانی متفاوت خواهید بود و مهره های داستان همواره در حال تغییر هستند. باگز بانی و دافی داک شخصیت های اصلی این سریال و قسمت های مختلفش هستند. ماجراهای بسیار جالبی در این مجموعه تلویزیونی به وقوع می پیوندد. این سریال محصول سال ۲۰۱۱ و به صورت هفتگی از شبکه Cartoon Network پخش می شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

(91/1/22) تغییرات:

لینک های پرسرعت جایگزین لینک های قبلی گردید!

کلاه قرمزی ۹۱ سومین سریال نوروزی کلاه قرمزی پس از کلاه قرمزی ۸۸ و کلاه قرمزی ۹۰ است. در این مجموعه که شخصیت‌های عروسکی مهمان آقای مجری (ایرج طهماسب) هستند٬ داستان‌ها و قصه‌های جذابی را اجرا می‌کنند.


جیگر٬ آقوی همساده٬ دختر عمه‌ زا و دختر دختر عمه‌ زا از جمله شخصیت‌های عروسکی اضافه شده در سال ۹۱ در کنار شخصیت‌های دیگر هستند.



مجموعه پیش رو 14 قسمت این برنامه پر طرفدار است که توسط یکی از کاربران سایت ارسال شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

هوگو کودک باهوشی با دنیای اسرار آمیز میباشد که در دهه 1930 میلادی در پاریس زندگی میکند و شغل پدرش نگهداری و سرویس ساعت های موجود در ایستگاه های قطار میباشد. هوگو که به واسطه شغل پدر  علاقه وافری به داستگاههای مکانیکی پیدا کرده است درصدد تکمیل آدمک مکانیکی کوچکی میباشد که توسط پدرش در موزه پیدا گردیده است ولی مرگ پدر سبب می گردد که در وضعیت دشواری بین انتخاب زندگی در پرورشگاه و یا فرار مداوم، قرار گیرد.
هوگو که راه دوم را برگزیده است اکنون مجبور است در مخفیگاه های بین تونل ها و ایستگاه های راه آهن زندگی دشواری را سپری نماید. هوگو که با سرقت های کوچک غذا و ... زندگی خود را می گذراند مصرانه به رویای تکمیل آدم آهنی خود ادامه می دهد. زندگی هوگو در این شرایط تحت تاثیر آشنایی با پیرمرد عبوس و بد بداخلاقی به نام ملیس دگرگون می گردد که در هنگام سرقت قطعه ای اسباب باری اورا غافلگیر می کند ولی در نهایت جذب ذکاوت و هوش فراوان هوگو گردیده و نقشی تعیین کننده در زندگی او بازی می کند. اما ان پیرمرد یک فرد عادی نیست بلکه گذشته ای درخشان داشته و هوگو با فهمیدن این موضوع سعی میکند پیرمرد را به گذشته درخشانش بردارد.

افتخارات این فیلم عبارتند از:
- برنده اسکار بهترین فیلمبرداری
- برنده اسکار بهترین طراحی هنری
- برنده اسکار بهترین صداگذاری
- برنده اسکار بهترین تدوین صدا
- برنده اسکار بهترین جلوه های ویژه
- کاندیدای اسکار بهترین فیلم
- کاندیدای اسکار بهترین کارگردانی
- کاندیدای اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی
- کاندیدای اسکار بهترین طراحی لباس
- کاندیدای اسکار بهترین تدوین
- کاندیدای اسکار بهترین موسیقی متن



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان


توسط نرم افزار IsoBuster قادر خواهید بود انواع فایل ها از قبیل پرونده ها، عکس ها، فیلم ها  را از سی دی ها و دی وی دی های خش خورده بازیابی کنید. این برنامه از تمامی فرمت های سی دی و دی وی دی همچنین از تمامی فایل سیستم ها پشتیبانی می کند. این نرم افزار قادر به نمایش تمامی ترک های رایت شده می باشد و ترک هایی که به هر دلیل مخفی شده است و توسط ویندوز قابل دسترسی نمی باشد را می توانید به راحتی ببینید و محتویات آن را استخراج کنید.
کار اصلی این برنامه بازیابی اطلاعات هست ولی برای کپی کردن سی دی های قفل دار هم می توانید از آن بهره بگیرید، به عنوان مثال این نرم افزار قدرتمند، قادر به کپی کردن انواع قفل های کاراکتری و حجمی می باشد. همچنین محتوای سی دی هایی که کاملاً مخفی شده ند را می توانید مشاهده و کپی کنید.

 


ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 254
بازدید کل : 14504
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1