.
بروز ترین دانلودها را از ما بخواهید

در حال حاضر گوگل سرویس ها و خدمات زیاد و پر کاربردی را مانند Google Desktop, Google Chrome, Google Picasa, Google Earth و Google Toolbar برای کاربران اینترنت فرام نموده است که در مقابل امکاناتی که به شما ارائه می دهند، برخی از اطلاعات غیر ضروری شخصی شما مانند وب سایت هایی که بازدید می کنید، مطالبی که در اینترنت جستجو می کنید و ... را نیز برای گوگل ارسال خواهند نمود. نرم افزار GoogleClean به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید از حریم شخصی خود در مقابل استفاده از برنامه های کاربردی گوگل، بهتر محافظت کنید. این برنامه با استفاده از رادار گوگل خود تمام فعالیت‌های جاسوسی مجموعه نرم‌افزارهای گوگل اعم از گوگل دسكتاپ، گوگل تولبار، پیكاسا، مرورگر كروم و... را زیر نظر می‌ گیرد و مانع از سرقت اطلاعات شخصی شما توسط آن ها می‌شود. به كمک این برنامه مشخصات كاربری شما پنهان می ‌شود، اطلاعات شخصی شما حذف می ‌شوند و كوكی‌های جاسوسی گوگل به طور كامل پاكسازی می ‌شوند.


 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان


Password Protect Video Master
 نرم افزاری حرفه ای و قابل اعتماد است که به  منظور رمزگذاری فایل های ویدئویی طراحی شده است تا شما به راحتی قادر باشید برای حفاظت از فایل های صوتی و تصویری خود برای آن ها رمز عبور قرار دهید. این رمز گذاری باعث می شود تا ویدئو های شما پس از قرار دادن پسورد به صورت یک فایل exe ذخیره شوند و هنگام پخش ابتدا در یک پنجره ی محاوره ای از کاربران رمز عبور را درخواست کند. این نرم افزار از اغلب فرمت های محبوب فایل های ویدئویی ازجمله wmv, avi, mpg, vob, mov, mp4, flv, mkv و ... پشتیبانی می کند.


 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان


بسیاری از ما در سایت های زیادی عضو هستیم، از سایت های مربوط به خدمات پست الکترونیک گرفته تا فروم های مختلف و سایر سایت هایی که برای استفاده از خدمات آنها حتماً باید عضو آن سایت شد، هر بار وارد شدن به این سایت ها ملزم به وارد کردن یوزر و پسورد است. البته برخی از سایت ها با ایجاد کوکی هایی نام کاربر و رمز عبور را یاد آوری می کنند که خود باعث تسریع کار می شود، به علاوه در خود نرم افزار اینترنت اکسپلورر امکانی برای یاد آوری کلمه های عبور گنجانده شده است که البته استفاده از این ویژگی ممکن است امینت شما را به خطر بیاندازد چرا که برنامه های زیادی هستند پسورد های ذخیره شده در اینترنت اکسپلورر را کشف می کنند و آنها را برای هکرها ارسال می کنند.
AI RoboForm یکی از امن ترین برنامه ها برای یاد آوری کلمه عبور در سایت های مختلف می باشد، این برنامه نام کاربر و کلمه عبور را ذخیره می کند و با هر بار وارد شدن به آن سایت، نام کاربر و کلمه عبور به صورت خودکار وارد می کند و شما به سرعت وارد آن سایت می شوید. این برنامه علاوه بر ذخیره کلمه های عبور قادر به ذخیره سازی کلیه اطلاعات فردی شما می باشد و در هنگام پر کردن فرم های عضویت به شما کمک می کند تا فرم را به سرعت تکمیل کنید، یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که شما می توانید از اطلاعات ذخیره شده نسخه پشتیبان تهیه کنید و هرگاه ویندوز خود را عوض کردید از نسخه پشتیبان استفاده کنید.


 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

 


یکی از مشکلات کاربران کامپیوتری در استفاده از آنتی ویروس ها حجم بالای آن ها می باشد که باعث پایین آمدن سرعت سیستم آن ها می شود، و اما شرکت مایکرسافت این مشکل کاربران را با ارائه ی آنتی ویروسی بسیار کم حجم و در عین حال کاملاً کاربردی، برطرف ساخته است.
نرم افزار Microsoft Security Essentials که به تازگی نسخه 1 آن ارائه شده است هرچند بسیار ساده و اولیه به نظر می رسد اما توانایی های قابل توجهی دارد، اول این که این نرم افزار امنیتی به صورت کاملا رایگان عرضه می شود و حجم آن هم بسیار پائین تر از نرم افزارهای مشابه می باشد. نسخه های مختلفی برای آن قرار داده شده است تا کاربران سیستم عامل های مختلف هریک بسته به نیاز خود از این ابزار امنیتی بهره مند شوند. Microsoft Security Essentials قادر است تا با به روزرسانی های اتوماتیک و سریع آخرین ویروس ها، جاسوس افزارها و انواع فایل های مخرب را شناسایی کرده و آنها را نابود سازد.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

یکی از مشکلات کاربران کامپیوتری در استفاده از آنتی ویروس ها حجم بالای آن ها می باشد که باعث پایین آمدن سرعت سیستم آن ها می شود، و اما شرکت مایکرسافت این مشکل کاربران را با ارائه ی آنتی ویروسی بسیار کم حجم و در عین حال کاملاً کاربردی، برطرف ساخته است.
نرم افزار Microsoft Security Essentials که به تازگی نسخه 1 آن ارائه شده است هرچند بسیار ساده و اولیه به نظر می رسد اما توانایی های قابل توجهی دارد، اول این که این نرم افزار امنیتی به صورت کاملا رایگان عرضه می شود و حجم آن هم بسیار پائین تر از نرم افزارهای مشابه می باشد. نسخه های مختلفی برای آن قرار داده شده است تا کاربران سیستم عامل های مختلف هریک بسته به نیاز خود از این ابزار امنیتی بهره مند شوند. Microsoft Security Essentials قادر است تا با به روزرسانی های اتوماتیک و سریع آخرین ویروس ها، جاسوس افزارها و انواع فایل های مخرب را شناسایی کرده و آنها را نابود سازد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

آپدیت آفلاین آنتی ویروس مک آفی نسخه اینترپرایز

هنوز هم به دلیل ارائه نسخه بدون نیاز به کرک، سریال، Key و ... و نیز راحتی Update‌ و همچنین قدرت در شناسایی انواع ویروس ها و نرم افزارهای مخرب کاربران زیادی از این آنتی ویروس استفاده می کنند.
توجه داشته باشید که نسخه قابل استفاده این آنتی ویروس برای کاربران ایرانی نسخه Enterprise می باشد. چون از شهریور ماه 89 به دلیل مسدود کردن IP های ایرانی از طرف شرکت سازنده امکان آپدیت آنلاین و دریافت فایل آپدیت آفلاین ممکن نیست، تنها راه آپدیت استفاده از فایل های آپدیت آفلاین قرار داده شده می باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان


آپدیت آفلاین آنتی ویروس مک آفی نسخه اینترپرایز

هنوز هم به دلیل ارائه نسخه بدون نیاز به کرک، سریال، Key و ... و نیز راحتی Update‌ و همچنین قدرت در شناسایی انواع ویروس ها و نرم افزارهای مخرب کاربران زیادی از این آنتی ویروس استفاده می کنند.

توجه داشته باشید که نسخه قابل استفاده این آنتی ویروس برای کاربران ایرانی نسخه Enterprise می باشد. چون از شهریور ماه 89 به دلیل مسدود کردن IP های ایرانی از طرف شرکت سازنده امکان آپدیت آنلاین و دریافت فایل آپدیت آفلاین ممکن نیست، تنها راه آپدیت استفاده از فایل های آپدیت آفلاین قرار داده شده می باشد. 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

هر دو نسخه 32 و 64 بیت |
هر روز ویروسهای جدیدی با یک کد مبدا جدید ساخته می شوند و ممکن است تا زمانی که کد مبدا آنها شناخته نشده و نیز پاک کننده آنها تهیه نشود، هزاران برنامه در معرض حمله و تخریب این ویروسها قرار گرفته باشند. بنابراین استفاده از نرم افزارهای ضد ویروسی تا حدودی می تواند در مقابل این عوامل مخرب ایستادگی کند. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود یکی از معروف ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی را برایتان آماده کرده ایم که چندی روزی از انتشار نسخه ی جدید آن میگذرد. نرم افزار آنتی ویروس NOD32 محصول کمپانی معروف ESET میباشد و قادر است تا از ورود هرگونه عوامل مخرب که از راه های مختلف قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. این آنتی ویروس جز 5 آنتی ویروس برتر جهان به شمار میرود و رغیب اصلی آنتی ویروس کاسپرسکای میباشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید پس از نصب تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم اتصال یابد نرم افزار آن را آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. تفاوت اصلی این آنتی ویروس در مقایسه با سایر نرم افزارهای امنیتی استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد در واقع اکثر آنتی ویروسها پس از نصب علاوه بر اشغال فضای بسیار زیاد هارد باعث کاهش چشمگیر سرعت سیستم هم میگردند که این کاهش سرعت به خصوص در هنگام اجرای ویندوز به چشم میخورد اما نود32 با کمترین استفاده از رم به شما این امکانات را میدهد که در هنگام کار با رایانه از سرعت قابل قبولی برخوردار باشید. علاوه بر این شما می توانید برای معرفی ویروسهای جدید به نرم افزار آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید تا با مراجعه به شرکت سازنده ی خود ویروسهای جدید به آن معرفی گردد و در صورتی که با این ویروسها مواجه شد اقدام به حذف و پاکسازی آنها نماید. آنتی ویروس نود32 دارای محیط بسیار ساده ای بوده و از همین رو افراد برای کار با آن نیازی به اطلاعات و تجربه ی آنچنانی ندارد و به راحتی میتوانند عملیات ویروس کشی را انجام دهند.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

ریافت آپدیت آفلاین کاسپرسکی آنتی ویروس و کاسپرسکی اینترنت سکیوریتی



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

 

هدف از آپدیت آفلاین این است که با دریافت دیتابیس های به روز شده به شکل مجزا، آنتی ویروس ها را آپدیت کرد. این مساله مزایا و معایبی دارد. مهمترین مزیت آپدیت آفلاین برای کسانی است که چند کامپیوتر در دسترس دارند و نمی خواهند تمام آنها را جداگانه به اینترنت متصل و آپدیت نمایند. بنابراین یک بار فایلهای آپدیت آفلاین را می گیرند و از طریق آن تمام دستگاهها را آپدیت می کنند. همچنین کسانی که دسترسی به اینترنت ندارند و یا اینترنت آن ها کند است می توانند فایل های دانلود آفلاین را از کافی نتها و یا جاهایی که اینترنت پرسرعت موجود است، بگیرند و به وسیله آن آنتی ویروس خود را آپدیت نمایند. اما مهمترین عیب این روش این است که باید تمام دیتابیس را در هر بار دریافت نمایید و امکان دریافت دیتابیس به صورت هفتگی و یا ماهانه نیست و قاعدتاً هرروز که می گذرد حجم فایل های آپدیت آفلاین بیشتر می شود. 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 245
بازدید کل : 14495
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1