.
بروز ترین دانلودها را از ما بخواهید

قطعأ همه ما تاکنون با ویندوز XP کار کرده ایم و آن را به خوبی می شناسیم. این سیستم عامل یکی از موفق ترین نسخه های منتشر شده ویندوز تاکنون می باشد که طیف وسیعی از کاربران نیز هم اکنون در سرتاسر جهان از آن استفاده می کنند. سرعت بالا ، سازگاری با انواع ساخت افزارها و همچنین سازگاری با اکثر نرم افزارهای موجود را می توان از جمله مهم ترین مشخصه های این ویندوز دانست. اما این ویندوز جذاب تر هم می شود اگر بتوانید یک نسخه از آن را با حجمی بسیار مناسب در حافظه فلش و یا هر حافظه جانبی دیگری همیشه و همه جا همراه خود داشته باشید و در هر رایانه ای از ویندوز XP مخصوص خود استفاده کنید. Windows XP USB Flash Edition محصولی است که دقیقأ همین مشخصات را داراست و ما آن را امروز در سایت میهن دانلود برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این ویندوز نسخه Service Pack 3 2010 است و آخرین تغییرات انجام شده در ویندوز در آن اعمال شده و از نظر امنیت نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارد. می توانید به آسانی آن را بر روی حافظه فلش خود نصب کنید و از این به بعد در همه جا از آن استفاده کنید ، بی آنکه نیاز به نصب مجدد در هارد را داشته باشید. قابلیت های موجود در این نسخه نیز بسیار کامل هستند و بدین ترتیب نیازی به استفاده از سیستم عامل دیگر پیدا نخواهید کرد. ضمنأ این نسخه از ویندوز بصورت 32 بیتی عرضه شده است تا از لحاظ سازگاری با مشکل مواجه نشوید. در ادامه می توانید این نسخه از ویندوز را دانلود نمایید و همچنین از محتویات آن مطلع شوید.
 


ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

سيستم عامل ارزشمند شركت اپل Mac OS X 10.6.5 Snow Leopard صد در صد تست شده بر روي سي پي يو هاي AMD و Intel و قابليت نصب  روي Laptop و PC

 

به همراه اموزش نصب از ابتدا روي انواع سيستم هاي كامپيوتري و سخت افزار هاي گوناگون هم به روش اموزش  تصويري هم به روش توضيح و عكس

ارائه شده توسط گروه نرم افزاري ميهن دانلود



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

بالا آوردن ویندوز در هر حالتی حتی پریدن آن!
حتمآ برایتان بسیار اتفاق افتاده که سیستم خود را در زمانی خاموش کرده اید و وقتی چند ساعت بعد و یا چند روز بعد قصد روشن کردن آن را داشتید مشاهده کرده اید که ویندوز اجرا نمی شود یا طور عامیانه ویندوز بالا نمی آید. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که می تواند ویندوز را در هر حالتی اجرا کند! شاید تا به حال بسیار نام سی دی بوت را شنیده باشید و این سوال را از خود پرسیده اید که این سی دی با سی دی های دیگر چه فرقی می کند؟ در یک جمله ی ساده می توان گفت که سی دی بوت نوعی ویندوز است که حتی اگر بر روی سیستمی ویندوز نصب نشده باشد می تواند آنرا اجرا کند. اما فقط کسانی می توانند با اینCD  کار کنند که با دستورات داس آشنایی کامل داشته باشند زیرا این سی دی ویندوز را در محیط داس اجرا می کند. اما نام نرم افزاری را که ما امروز برایتان آماده کرده ایم Hiren's Boot CD که از نظر کار کاملآ شبیه یک سی دی بوت معمولی عمل می کند یعنی ویندوز را تحت هر شرایطی اجرا می کند اما از نظر امکانات بسیار فراتر از یک سی دی بوت معمولی عمل کرده و نیز برای کار با آن نیازی نیست که افزارد حتمآ با دستورات داس آشنایی داشته باشند. در واقع در این نرم افزار مجموعه از ابزارهای کاربردی و Utility تحت Dos قرار دارد که شما با استفاده از هر کدام از آنها می توانید کارهای مختلفی را انجام دهید. طریقه ی کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده فقط کافیست آن را بر روی یک سی دی معمولی رایت کنید و سپس آن را در سی دی رام قرار داده که پس از آن وارد صفحه داس می شوید که با انتخاب برنامه ی مورد نظر خود و اجرا نمودن آن می توانید عملیات های مختلفی نظیر پارتیشن بندی هارد دیسک ، تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات ، بازیابی اطلاعات پارتیشن ها ، ویروس یابی سیستم ، مشاهده تصاویر ، ویرایش پسورد ها و بسیاری اعمال دیگر را انجام دهید. همچنین می توانید فایلهایی را که در درایو ویندوز قرار دارند را به محل دیگری انتقال دهید و به نوعی از آنها یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. علاوه بر این یک نسخه ی ویندوز 98 آن هم به صورت کاملآ گرافیکی در این نرم افزار قرار داده شده است که شما یا استفاده از آن می توانید به بر طرف کردن عیوب سیستم خود در هنگامی که دسترسی به ویندوز ندارید بپردازید.
توضیحات کامل تر و ویژگیها به همراه آموزش استفاده از نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

با افزایش مشخصات سخت افزاری لپ تاپ ها و رایانه های شخصی ، کاربران ویندوزهای 32 بیتی با مشکل جدیدی رو به رو شدند و آن محدودیتی بود که در همه نسخه های 32 بیتی ویندوز های Xp ، Vista و سون در شناسایی رم های بالاتر از 4 گیگابایت وجود داشته است. بطوریکه در این نسخه های ویندوز ، از تمام توان رم استفاده نشده و مقداری از توان آن به بلا استفاده باقی می ماند. راه حل منطقی این مشکل ، ارتقا ویندوز به نسخه 64 بیتی است اما در صورتی که فعلأ قصد انجام چنین کاری را ندارید می توانید از Patch Windows 7 x86 Ram استفاده نمایید. این پتچ patch با تغییر در فایل kernel ویندوز ، این محدودیت را برطرف می کند و بدین ترتیب می توانید در ویندوز 32 بیتی خود تا 64 گیگابایت رم را بدون هیچ مشکلی استفاده نمایید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

دانلود رایگان جدید ترین نسخه سیستم عامل معروف لیونکس Ubuntu 11.04 Final به صورت کاملآ اورجینال و بدون دستکاری از لینک مستقیم

در پست امروز وب سایت میهن دانلود نسخه جدید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های جهان را برایتان آماده کرده ایم. سیستم عامل

Ubuntu

که بهترین توزیع‌ های لینوکس می باشد و دارای امکانات و قابلیت های بسیار زیادی است. لینوکس نام یک سیستم عامل رایانه‌ ای است که معروف ‌ترین مثال نرم‌ افزار آزاد و توسعه به روش متن-‌باز است. اوبونتو که بهترین توزیع‌ های لینوکس می باشد یک سیستم عامل بوده که به کمک یک تیم جهانی از توسعه‌ دهندگان نرم‌افزاری با تجربه آماده شده است. اوبونتو به طور پیش فرض از گنوم (Gnome) استفاده می‌کند البته طرفداران کی‌دی‌ای (KDE) نسخه‌ای از این توزیع را با نام کوبونتو ارائه کردند که محیط پیش‌فرض آن کی‌دی‌ای است. در اوبونتو شما نیازی به نصب نرم افزار نخواهید داشت زیرا بسیاری از نرم افزارهای مورد نیاز شما به صورت پیشفرض قرار دارند از جمله بهترین نرم افزارهای مرورگر، نرم افزارهای نمایش و ویرایش عکس، نرم افزارهای مدیریت فایلهای دفتری آفیس، نرم افزارهای مسنجر، نرم افزار های مالتی مدیا پخش فایلهای صوتی و تصویری و بسیاری از نرم افزارهایی که در سیستم عامل ویندوز شما برای داشتن آنها نیاز به نصب آنها خواهید داشت در واقع تفاوت اساسی بین لیونکس و ویندوز در این است که نرم افزارهای مورد نیاز کاربران در لیونکس از قبل نصب شده و آماده استفاده است مانند نرم افزار مرورگر فایرفکس و یا آفیس در صورتی که در ویندوز برای داشتن نرم افزار فایرفکس شما نیازمند به نصب آن هستید. تمامی نسخه‌های اوبونتو به صورت کاملآ رایگان هستند و دیسک‌های فشرده اوبونتو به رایگان برای کسانی که آن را از طریق پست الکترونیکی درخواست کرده‌اند ارسال میگردد. اوبونتو شامل ubuntu Desktop, Ubuntu Server Edition,

Kubuntu

, Edubuntu, Gobuntu, Ubuntu MID Edition, Xubuntu می باشد. یکی دیگر از مزایای بسیار خوب لیونکس امنیت بسیار بالا آن است در واقع تا به حال هیچ نوع ویروس و یا فایل مخربی برای سیستم عامل لیونکس ساخته نشده که بتواند به داخل آن نفوذ کند و موجب آسیب آن گردد از همین رو اغلب استفاده کنندگان لیونکس نیازی به نصب آنتی ویروس و نرم افزارهای امنیتی نخواهند داشت. همچنین سرعت اینترنت در این سیستم عامل بسیار بالا بوده که این یکی دیگر از برتری های لیونکس نسبت به ویندوز می باشد. تیم نرم افزار میهن دانلود به عنوان اولین وب سایت ایرانی جدید ترین نسخه این سیستم عامل را پس از تست و برسی به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت میهن دانلود برای شما کاربران محترم قرار داده است.


جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

پست آپدیت شد نسخه ی جدید فعال ساز Windows 7 Loader قرار گرفت |

پس از قرار گرفتن نسخه نهایی ویندوز سون در سایت متوجه شدیم که بسیار از افراد به دنبال کرک و فعال سازهای ین ویندوز در اینترنت هستند و تا به حال به سایت های بسیار زیادی مراجعه نموده اند که هیچ کدام از آنها فعال ساز معتبری را به این عزیزان ارائه نکرده است در نتیجه تصمیم گرفتیم تا در پست امروز وب سایت میهن دانلود به معرفی جدید ترین فعال ساز های ویندوز 7 بپردازیم. فعال ساز هایی را که در این پست در اختیار شما بازدید کنندگان محترم گرفته است تمامآ تست شده و 100 درصد کار می کنند.

جهت دانلود و طریقه استفاده به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

لینوکس نام یک سیستم‌عامل رایانه‌ای است که معروف‌ترین نمونه نرم‌افزار آزاد و گسترش به روش متن‌باز (اپن‌سورس) شناخته می‌شود. در واقع تنها باید هستهٔ لینوکس را لینوکس نامید، اما به طور معمول این واژه به سیستم‌عامل‌های یونیکس  اطلاق می‌شود. این سیستم عامل دارای توزیع های مختلفی است و این تعداد فراوان توزیع های لینوکس به دلیل متن باز بودن آن است که به برنامه نویسان و توسعه دهندگان امکان اعمال تغییرات اساسی در ساختار لینوکس و تولید یک توزیع مخصوص به خود را می دهد. در ابتدا لینوکس برای استفادهٔ ریزپردازنده‌ها با معماری ۸۰۳۸۶ اینتل طراحی شده بود؛ اما امروزه انواع گوناگون معماری‌ها را پشتیبانی می‌کند و در انواع و اقسام وسایل از کامپیوترهای شخصی گرفته تا ابررایانه‌ها و تلفن‌های همراه به کار می‌رود. این سیستم‌عامل که در ابتدا بیشتر توسط افراد مشتاق گسترش پیدا می‌کرد و به کار گرفته می‌شد، توانسته است پشتیبانی شرکت‌های سرشناسی چون آی‌بی‌ام و هیولت-پاکارد را به دست آورد و با بسیاری از نسخه‌های خصوصی یونیکس رقابت کند. طرفداران لینوکس و بسیاری از تحلیل‌گران این موفقیت را ناشی از استقلال از فروشنده، کم‌هزینه بودن پیاده‌سازی، سرعت بالا، امنیت و قابلیت اطمینان آن می‌دانند. Linux Mint یکی از توزیع های پرطرفدار لینوکس است که به عنوان یکی از زیر مجموعه های اوبونتو بشمار می رود. این این توزیع از لینوکس از میزکار KDE بهره می برد و از ظاهر بسیار جذابی برخوردار است و در آخرین ورژن آن که در این توزیع از آن استفاده شده جلوه های تصویری زیبایی وجود دارد و مقایسه آن با ویندوز را به عهده شما می گذاریم. اما ویژگی دیگری که موجب افزایش محبوبیت این نسخه می شود ، عدم نیاز به دانلود نرم افزارها و کدک های مختلف است. در اکثر توزیع های لینوکس لازم است تا پس از نصب ، حجم نسبتأ زیادی از کدک ها و نرم افزارها را از اینترنت دانلود کنید و یا بصورت دستی نصب نمایید اما در این توزیع نیازی به این امور نیست چراکه مجموعه ای از کدک ها و نرم افزارهای پرکاربرد همراه با سیستم عامل نصب می شوند.  آخرین ورژن این سیستم عامل را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
 
برای دانلود و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

گر با مشکل بوت نشدن سیستم و لود نشدن ویندوز برخورد کرده باشید حتمأ می دانید که در چنین شرایطی رایج ترین راه حل ، تعویض ویندوز است. اما می توان راه حلی مناسب تر مانند استفاده از نرم افزار Active@ Boot Disk Suite را پیشنهاد نمود. این مجموعه را ابتدا در یک حافظه فلش ، سی دی و یا دی وی دی ذخیره می کنید و سپس در صورت بروز هرگونه مشکل ، سیستم را با استفاده از آن بوت می نمایید. محیطی که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد برپایه ورژن سبک ویندوز ویستا است. در این محیط می توانید از انواع نرم افزارها و ابزارهای مختلف برای رفع مشکلات سیستم و یا انجام امور ضروری استفاده کنید. از جمله ابزارها و نرم افزارهای موجود میتوان به نرم افزار بازیابی اطلاعات ، بازیابی رمز عبور ویندوز ، نرم افزار پارتیشن بندی ، امکان دسترسی به اینترنت و FTP ، رایت دیسک و امکانات فراوان دیگر اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

| دانلود رايگان جديد ترين ويندوز مايکروسافت Windows 8 نسخه آزمايشي 2 و 3 از لينک مستقيم |
پس از انتشار نسخه 32 بیتی ویندوز هشت Windows 8 Build 7955 Milestone 2 اينبار نسخه 64 بیتی این ویندوز Windows 8 Build 7989 Milestone 3 را براي دانلود شما کاربران محترم آماده کرده ایم. همچنین فعال ساز این ویندوز نیز منتشر شده است

در حدود يکسال پيش يکي از کارمندان شرکت مايکروسافت اطلاعاتي کاملآ محرمانه را در رابطه با پروژه ي جديد مايکروسافت براي ساخت ويندوز جديد خود يعني

Windows 8

به صورت اشتباه در اينترنت منتشر نمود که پس از انتشار اين خبر مايکروسافت هيچگونه صحبتي در رابطه با صحت و يا دورغي بودن اين موضوع اعلام نکرد. اين سکوت مايکروسافت از همان ابتدا مشخص بود که اين موضوع حقيقت دارد و ويندوز بعدي با نام Window 8 منتشر خواهد شد چرا که اگر اين خبر دروغي بود حتمآ توسط مايکروسافت تکذيب ميگرديد. در طي اين يکسال بسياري از افراد سود جو با دستکاري قسمت هاي مختلف ويندوز 7، ويندوز هايي را با نام ويندوز 8 روانه اينترنت کردند که در بسياري از موارد ويندوز داراي نواقص فني بسيار زيادي بود و حتي نصب هم نمي شد. همچنين بسياري از افراد نيز اين ويندوز هاي دستکاري شده را با قيمت هاي بسيار بالا با نام ويندوز جديد مايکروسافت به فروش مي رساندند. با تحقيقات تيم نرم افزار وب سايت ميهن دانلود متوجه شديم که چند وقتي است صحبت هاي انتشار نسخه آزمايشي اين ويندوز در اينترنت بالا گرفته تا اينکه متوجه شديم بلاخره نسخه ي آزمايشي اين ويندوز تنها براي تست در دسترس کارشناسان قرار گرفت و توسط برخي از گروه هاي هک براي استفاده عموم در اينترنت به اشتراک قرار داده شده است. اين نسخه که با مشخصات Milestone 2 (M2) Build 7955 32-bit منتشر شده دومين نسخه آزمايشي ويندوز 8 مي باشد که نسخه اول آنرا در حدود چند هفته پيش معرفي نموديم. همچنین نسخه جدید تر این ویندوز با مشخصات Milestone 3 (M3) Build 7989 64-bit نیز برای دانلود شما کاربران محترم فراهم شده است. اين ويندوز بسياري از ويژگي هاي ويندوز 7 را داراست و خبرها حاکي است که مايکروسافت قصد دارد نسخه فينال اين ويندوز را در سال 2012 منتشر کند در نتيجه در طي اين يکسال نسخه هاي آزمايشي بسيار زيادي از اين ويندوز منتشر خواهد شد. همچنين در رابطه با ويژگي هاي اين ويندوز ميتوان به اضافه شدن امکانات جديد همچون Mobile ARM Processors و System-On-a-Chip (SoC) اشاره نمود. علاوه بر اين ظاهر ويندوز نيز دستخوش تغييرات بسيار زيادي بوده است.

جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد ...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 252
بازدید کل : 14502
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1