.
بروز ترین دانلودها را از ما بخواهید

بازی Up (بالا) از روی انیمیشن بی نظیر و پرطرفدار Up طراحی و ساخته شد است که داستان پیرمردی 78 ساله به نام کارل فدریکسن را حکایت می کند که همسر عزیزش (الی) را از دست داده و هیچ وقت یاد و خاطرش از ذهن او بیرون نمی رود، او از کل جامعه فاصله گرفته است و در تنهایی به سر می برد. کم کم فدریکسن متوجه می شود کارگران ساختمانی خانه های اطراف خانه ی او را خراب می کنند تا به جای آن ها آسمان خراش های غول آسا بسازند و به زودی خانه ی او نیز دیگر نباید در آن منطقه باشد، اما پیرمرد حاضر نیست خانه اش را به هیچ وجه ترک کند بنابراین تصمیم می گیرد هزاران بادکنک به خانه اش وصل کند و آن را به پرواز در آورد تا به مکانی که سکونت در آن جا از بچگی آرزوی او و همسر دلبندش بوده است، یعنی آبشار بهشت در امریکای جنوبی، تغییر مکان دهد. بر حسب اتفاق پسر شش ساله ای به نام راسل که می خواست به یک سالمند کمک کند تا نشانهایش را کامل کند، در سفر با او همسفر می شود و ماجراجویی آغاز می شود ...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

بازی Rosso Rabbit in Trouble داستانی درباره یک خرگوش خاکستری رنگ و سبد به دست است که در راه رسیدن به خانه خود باید مسیرهای پر پیچ و خمی را در جنگل، غارهای یخ، پرتگاه ها و ... طی نموده و میوه های سر راه را درون سبد جمع آوری کند. گرافیک شاد و دنیای سه بعدی بازی بعلاوه سبک نسبتاً ساده، احساس خوبی را در شما ایجاد می کند ولی دلیل نمی شود که بازی را بدون هیچ سختی و مانعی به پیش ببرید! اولین مانع سر راه شما آن است که مواظب باشید از کناره‌های راه به در نشوید و سقوط نکنید. دومین مانع شما آن است که هنگام پرش، به پایین سقوط نکنید. سومین مانع، چوب های نوک‌ تیزی هستند که در زمین فرو رفته اند و شما باید از روی آن ها بپرید.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

داستان بازی از جایی شروع می شود که پلنگ صورتی خانه ای از عموی خود به ارث می برد. شایعه شده که یک گنج با ارزش در داخل خانه و جایی در زیرزمین پنهان است. پلنگ صورتی مصصم می شود تا این گنج را پیدا کند ولی پیدا نمودن آن هرگز کار آسانی نخواهد بود و او باید معماهای زیادی را حل کرده و ماجراهای زیادی را پشت سر بگذارد و برای به دست آوردن کلیدهای معما با اشخاص زیادی مبارزه کند. بازی حالت انیمیشن دارد و به همان حالت کارتون زیبای پلنگ صورتی طراحی شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

بازی Bomberic 2 یک بازی معمایی و ماجراجویانه و در سبک بازی هایی مثل Bomberman است که قهرمان بازی یک پسربچه جوان است که شما به جای آن بازی خواهید نمود. بازی مراحل متعددی دارد که در هر مرحله از شما تعدادی کلید خواسته می شود و باید آن کلید ها را که معمولاً درون صندوقچه ها هستند پیدا کنید تا بتوانید به مرحله بعد بروید. البته موجودات موزی زیادی در بازی وجود دارند که به شما آسیب می رسانند و باید از دست آن ها فرار کنید. شما در طول بازی کارهایی مختلفی از قبیل منفجر کردن دیوارها، از بین بردن انگل ها و موجودات عجیب و ... را انجام خواهید داد.


 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

Speedy Eggbert یک بازی ماجرایی سرگرم کننده و زیبا است که در آن بازیکن باید به جمع آوری صندوق های گنج و تخم مرغ های موجود در هر مرحله بپردازد. در این بازی شما در نقش موجودی بامزه هستید که باید از درهای بسته زیادی عبور کنید. برای باز کردن هر یک از درها باید موانع و مشکلات زیادی را پشت سر بگذارید. باید مراقب موجودات موزی، بمب ها و بسیاری از خطراتی که شما را در طول مراحل تهدید می کند باشید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شما در مراحل مختلف برای پشت سر گذاشتن مرحله باید پرواز، رانندگی، شنا، اسکیت سواری و کارهایی از این قبیل انجام دهید که این موضوع باعث می شود بازی از تنوع بالایی برخوردار باشد. شما می توانید با کلید های ترکیبی مکان نمای بالا و پایین و Ctrl می توانید ۳ پرش کوچک، متوسط و بلند انجام دهید.


 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 250
بازدید کل : 14500
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1