.
بروز ترین دانلودها را از ما بخواهید

اگر یکی از شبکه کاران هستید و به دنبال نرم افزاری برای بررسی نحوه ی ارتباط در شبکه می باشید ما به شما نرم افزار IP Monitor را معرفی می کنیم. این نرم افزار، برای بازرسی و مشاهده تحت شبکه ساخته شده است و به شما امکان بازرسی نحوه ی ارتباط در شبکه و هاست های TCP/IP در شبکه های اینترنت و LAN را می دهد. برای دستیابی به این منظور، هر بار به صورت دوره ای عمل پینگ را انجام می دهد و پورت های TCP و سایر  ابزارهای شبکه را بررسی و چک می کند. این ابزار به راحتی به جستجوی IP و اطلاعات مربوط به نام هاست در یک DNS می پردازد. به کمک این محصول می توانید به هر IP یک عکس مختلف اختصاص دهید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

Net Meter Pro نوعی برنامه نظارتی برای شبکه های شخصی است که به شما در کنترل عواملی مانند میزان استفاده از پهنای باند، تغییر آدرس آی پی و ارائه آمار از حجم انتقال داد ها به صورت هفتگی یا ماهانه، بسیار کمک خواهد نمود. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید میزان انتقال داده ها را سهمیه بندی کرده و یا با انجام تنظیمات دلخواه، محدود نمایید. در این صورت هنگامی که انتقالات به میزان تعیین شده رسید شما هشدارهایی را دریافت خواهید نمود. علاوه بر این Net Meter Pro گراف ترافیک شبکه را نمایش خواهد داد و همچنین شما قادر به مشاهده گزارش های طولانی مدت در قالب نمودارهای سه بعدی خواهید بود. از دیگر ویژگی های این برنامه ی مانیتورینگ شبکه می توان به گزینه ای برای تنظیم ساعت سیستم شما با سرور آنلاین، گرفتن خروجی با فرمت CSV و محاسبه میزان دانلود و آپلود اشاره کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشد اما Yahoo Messenger (یاهو مسنجر) را نشناسند. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئناً یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند. شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.
گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟
گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.

همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 250
بازدید کل : 14500
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1