.
بروز ترین دانلودها را از ما بخواهید

پج جدید با نام PesEdit 2012 Patch 3.1 اضافه شد.

بازی بسیار محبوب PES که یکی از بازی های فوق العاده جذاب فوتبال حرفه ای می باشد و در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است را شرکت Konami منتشر نموده است. اکنون PES 2012 نسخه ای جدید از این سری بازی ها بوده و در آن هوش مصنوعی بازی به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. ضربات پنالتی که در نسخه 2011 با مشکلات زیادی رو به رو بود کاملاً بهبود یافته و کاربر راحت تر می تواند ضربات پنالتی را روانه دروازه حریف کند. بازی تیمی فوق العاده تقویت شده و کاربر می تواند با استفاده از قابلیتی به نام Teamate Control، همزمان دو بازیکن را کنترل کند (بازیکنی که صاحب توپ است و بازیکنی که کاربر می خواهد به او پاس دهد).


 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

 Need For Speed: Shift 2 Unleashed عنوانی از سری NFS است که به عنوان هفدهمین نسخه از این فرانچیز عظیم شناخته می شود. این بازی به وسیله Slightly Mad Studios ساخته شده است و توسط Electronic Arts انتشار یافته است. گفتنی است که این بازی شبیه ساز رانندگی بوده، و به دنبال نسخه اول (که در سال ۲۰۰۹ انتشار یافت) مراحل ساخت را طی می کند. همچنین ، این نسخه از سیستم Autolog نیز بهره می برد که پیش از این در NFS: Hot Pursuit آن را مشاهده کردیم. راندن یک اتومبیل ، آن هم در سرعت بالا میتواند بسیار جالب و سرگرم کننده باشد ، همان هدفی که بسیاری از بازیهای این سبک از جمله Gran Turismo 5 و Forza Motorsport 3 موفق به تحقق آن شدند، اما در این بین چیز دیگری فراموش شده و یا کمتر به آن اهمیت داده می شود، رانندگی در سرعت بالا علاوه بر جذابیت، می تواند وحشتناک باشد.

در این نسخه به سبب فیلمبرداری از داخل کابین اتومبیل ها و این که هرچه سرعت ماشین افزایش پیدا می کند تصاویر رو به رویی کمی مات می شود هیجان بازی بیشتر و بیشتر خواهد شد. پیست ها به جای خیابان های شهری پذیرای کاربرانی هستند که قصد دارند تا نیاز به سرعت 17 را در قالب Shift 2 تجربه کنند. 4 قالب مدل اتومبیل که هریک را کاربر بسته به نیاز در طول بازی انتخاب می کند هم از نکات جالب توجه در انجام این بازی به شمار می رود. گروه ماشین های قدیمی یا Retro ، گروه ماشین های با بدنه ی محکم یا Muscle و دو گروه با نام های Legend و Super car ، 4گروهی هستند که کاربر ده ها خودروی موجود را بسته به نیاز از میان این 4 گروه انتخاب می کند. البته مراحل شخصی سازی یا همان Customize خودروها هم در این بازی گنجانده شده تا کاربران بیشتر احساس مالکیت خودروها را داشته باشند. نکته پایانی هم اضافه شدن Autolog در این نسخه از بازی ست که پیش از این در مدل قبلی نیاز به سرعت یعنی Hot Pursuit با آن سروکار داشته ایم.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

 

در سری بازی های پرطرفدار لوکسور بازیکن باید توپ های رنگی که در اختیار دارد را بر اساس رنگ به توپ‌های همرنگ در حال حرکت شلیک کند تا بتواند با از بین رفتن توپ‌های مشابه سکه‌های امتیاز را نصیب خود کند. Luxor Evolved نسخه دیگری از این بازی هاست که سریعتر و قدرتمند تر و با محیطی کاملاً متفاوت با افکت های زیبا و موسیقی متن فوق العاده طراحی شده است و شما در مراحل گوناگون بازی باید با افزایش سرعت عمل خود  امتیازهای بیشتری کسب کنید. 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

Speedy Eggbert یک بازی ماجرایی سرگرم کننده و زیبا است که در آن بازیکن باید به جمع آوری صندوق های گنج و تخم مرغ های موجود در هر مرحله بپردازد. در این بازی شما در نقش موجودی بامزه هستید که باید از درهای بسته زیادی عبور کنید. برای باز کردن هر یک از درها باید موانع و مشکلات زیادی را پشت سر بگذارید. باید مراقب موجودات موزی، بمب ها و بسیاری از خطراتی که شما را در طول مراحل تهدید می کند باشید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شما در مراحل مختلف برای پشت سر گذاشتن مرحله باید پرواز، رانندگی، شنا، اسکیت سواری و کارهایی از این قبیل انجام دهید که این موضوع باعث می شود بازی از تنوع بالایی برخوردار باشد. شما می توانید با کلید های ترکیبی مکان نمای بالا و پایین و Ctrl می توانید ۳ پرش کوچک، متوسط و بلند انجام دهید.


 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

نسخه قبلی که بر روی سایت قرار داشت نسخه تبدیل شده از کنسول Wii برای PC بود و کیفیت پایینی داشت اما نسخه جدید مخصوص PC بوده و دارای کیفیت بالایی می باشد.

Rayman Origins به خاطر اینكه یك بازی 2D به شكل Side-Scroller است، هیچ گاه سعی نمی كند که یك عنوان Old School باشد، چون نمی خواهد یك عنوان قدیمی باشد. از طرفی می توان این بازی را یك عنوان Old School نامید، چون یك بازی سخت است. منظور ما سختی مثل Demon's Souls نیست، ولی با این حال بازی جهنمی برای شما خواهد بود! شما در Rayman Origins خواهید مرد و اتفاقاً زیاد هم خواهید مرد، ولی با این موضوع كنار خواهید آمد، چون طراحی بازی خیلی دقیق بوده و پیچیدگی آن بسیار لذت بخش است. Rayman پس از كنار گذاشتن Rabbidها به قلمرو پلتفرمینگ ها بازمی گردد و اینبار با دوست Co-Op خود در ماجرایی واقع در دل یك طراحی نقاشی مانند قرار می گیرد.


 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

با استفاده از نرم افزار LogoSmartz Logo Maker شما تنها با چند دقیقه وقت صرف کردن قادر به  طراحی و ساخت حرفه ای آرم های جذابی خواهید بود. حتی اگر هیچ اطلاعات قبلی درباره طراحی گرافیکی نداشته باشید می توانید از آرم ها و لوگوهای از پیش طراحی شده این نرم افزار که برای موضاعات مختلف و در دسته های جداگانه قرار گرفته اند، استفاده کنید و مطابق با سلیقه و خواسته خود آن ها را تغییر داده و سفارشی سازی کنید تا موفق به طراحی یک آرم جذاب و تاثیر گذار شوید.


 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

 مایکروسافت به تازگی نسخه های آزمایشی و ابتدایی ویندوز 8 را به نمایش گذاشته است، ویندوز 8 با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز که طی 25 سال گذشته عرضه شده اند، متفاوت است. نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز که فعلاً با نام رمز Windows 8 شناخته می شود با انواع مختلف کامپیوترها کار می کند و به خوبی با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی سازگار می باشد. در ادامه با امکانات جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا می شوید.




ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

رم‌افزار Lingoes دیکشنری رایگان، ساده، سبک و البته قدرتمند می باشد که جایگزین مناسبی برای بابیلون به حساب می آید.
این نرم افزار از چند قسمت اصلی تشکیل شده است:
1- کادری برای ورود لغت مورد نظر شما
2- کادری برای جستجو در گوگل
3- پنلی در سمت چپ که نشان دهنده اطلاعات مربوط به دیکشنری‌های شماست و همینطور در زمان وارد کردن لغات، لیستی از لغات نزدیک به لغت وارد شده را برای شما فراهم می‌کند.
4- محیط نمایش معنای لغت جستجو شده، در این کادر دقیقاً مانند بابیلون می‌توانید نتایج بدست آمده را با طبقه‌بندی روی نام دیکشنری‌های نصب شده روی Lingoes مشاهده کنید.


 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.
گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟
گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.

همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

 

 

پنگوئن های دیوانه باز گشته اند! آماده پرتاب پنگوئن های بیشتر شوید با 50 مرحله جدید، قدرت بالاتر و غیره...

راهنمایی پنگوئن ها را برای ادامه مبارزه و نجات دوستانشان از دست خرس های قطبی مزاحم به دست گیرید تا با پیروزی به مراحل جدیدتر دست پیدا کنید و این کار را می توانید با پنگوئن نارنجک، پنگوئن هودینی، پنگوئن جستجوگر خرس و غیره انجام دهید

 


 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 160
بازدید ماه : 734
بازدید کل : 15266
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1