.
بروز ترین دانلودها را از ما بخواهید

| دانلود رايگان جديد ترين ويندوز مايکروسافت Windows 8 نسخه آزمايشي 2 و 3 از لينک مستقيم |
پس از انتشار نسخه 32 بیتی ویندوز هشت Windows 8 Build 7955 Milestone 2 اينبار نسخه 64 بیتی این ویندوز Windows 8 Build 7989 Milestone 3 را براي دانلود شما کاربران محترم آماده کرده ایم. همچنین فعال ساز این ویندوز نیز منتشر شده است

در حدود يکسال پيش يکي از کارمندان شرکت مايکروسافت اطلاعاتي کاملآ محرمانه را در رابطه با پروژه ي جديد مايکروسافت براي ساخت ويندوز جديد خود يعني

Windows 8

به صورت اشتباه در اينترنت منتشر نمود که پس از انتشار اين خبر مايکروسافت هيچگونه صحبتي در رابطه با صحت و يا دورغي بودن اين موضوع اعلام نکرد. اين سکوت مايکروسافت از همان ابتدا مشخص بود که اين موضوع حقيقت دارد و ويندوز بعدي با نام Window 8 منتشر خواهد شد چرا که اگر اين خبر دروغي بود حتمآ توسط مايکروسافت تکذيب ميگرديد. در طي اين يکسال بسياري از افراد سود جو با دستکاري قسمت هاي مختلف ويندوز 7، ويندوز هايي را با نام ويندوز 8 روانه اينترنت کردند که در بسياري از موارد ويندوز داراي نواقص فني بسيار زيادي بود و حتي نصب هم نمي شد. همچنين بسياري از افراد نيز اين ويندوز هاي دستکاري شده را با قيمت هاي بسيار بالا با نام ويندوز جديد مايکروسافت به فروش مي رساندند. با تحقيقات تيم نرم افزار وب سايت ميهن دانلود متوجه شديم که چند وقتي است صحبت هاي انتشار نسخه آزمايشي اين ويندوز در اينترنت بالا گرفته تا اينکه متوجه شديم بلاخره نسخه ي آزمايشي اين ويندوز تنها براي تست در دسترس کارشناسان قرار گرفت و توسط برخي از گروه هاي هک براي استفاده عموم در اينترنت به اشتراک قرار داده شده است. اين نسخه که با مشخصات Milestone 2 (M2) Build 7955 32-bit منتشر شده دومين نسخه آزمايشي ويندوز 8 مي باشد که نسخه اول آنرا در حدود چند هفته پيش معرفي نموديم. همچنین نسخه جدید تر این ویندوز با مشخصات Milestone 3 (M3) Build 7989 64-bit نیز برای دانلود شما کاربران محترم فراهم شده است. اين ويندوز بسياري از ويژگي هاي ويندوز 7 را داراست و خبرها حاکي است که مايکروسافت قصد دارد نسخه فينال اين ويندوز را در سال 2012 منتشر کند در نتيجه در طي اين يکسال نسخه هاي آزمايشي بسيار زيادي از اين ويندوز منتشر خواهد شد. همچنين در رابطه با ويژگي هاي اين ويندوز ميتوان به اضافه شدن امکانات جديد همچون Mobile ARM Processors و System-On-a-Chip (SoC) اشاره نمود. علاوه بر اين ظاهر ويندوز نيز دستخوش تغييرات بسيار زيادي بوده است.

جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد ...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

Alpha And Omega 3D 2010
87mins | MKV | AVC
| 1024x560 | 24 fps | AC-3 448 Kbps | 1.36 GB
Genre: Animation | Comedy | Adventure

کیت و هامفری دو شخصیت کارتونی هستند که در انیمیشنی به نام Alpha And Omega ایفای نقش کرده اند. دو گرگ که جوان که داستان عشقشان موضوع این انیمیشن است ؛ این کارتون بسیار زیبا و جذاب و با کیفیت در سال 2010 عرضه شده و اتفاقا محبوبیتی زیاده را هم کسب کرده است. نمایش به دو صورت دو بعدی و سه بعدی در سینماها باعث شد تا فروش این انیمیشن فوق العاده باشد. موضوع داستان از جایی کلید می خورد که کیت و هامفری از زادگاهشان به جای دیگر منتقل می شوند اما در میانه راه دو گرگ فرار می کنند و در تلاش هستند تا هرچه زودتر به زادگاهشان باز گردند. کیلومترها راه است تا آن ها بتوانند به محل تولدشان بازگردند ؛ هر دو گرگ جوان هستند و هر کدام خصوصیاتی دارند ؛ هامفری شوخ طبع و شیطون و کیت هم فوق العاده منضبط است اما داستان به همین جا ختم نمی شود چرا که در نبود این دو سایر گرگ ها به جان هم افتاده اند و حالا هامفری و کیت باید تا اوضاع وخیم تر نشده باز گردند و صلح را برقرار کنند همین موارد باعث می شود اتفاقاتی در طول پخش انیمیشن رخ دهد که تماشای آن خالی از لطف نیست.

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

 

 

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. به روزرسانی ها امروزه به دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32 یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت های نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود.این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.
دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط پوینده رایان
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 ... 12 13 14 15 16 ... 17 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 245
بازدید کل : 14495
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1