.
بروز ترین دانلودها را از ما بخواهید

 


Immortal Souls: John Turner
 بازی جذاب و هیجان انگیزی است که بر اساس کتاب های کمیک ساخته و در سبک RPG تهیه شده است و شما می توانید مبارزه های خیره کننده ای را با خون آشام ها تجربه کنید و برای نجات روح خود از دوزخ تلاش کنید. سبک بازی اکشن است و از گرافیک کارتونی و جذابی برخوردار است. با پیشروی در مراحل بازی و کسب امتیازهای بیشتر شما می توانید تجهیزات و سلاح های خود را ارتقاء دهید.


 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

شاهکار میکروسافت ،کسب 90 جایزه بین المللی ،پرفروشترین گیم سال از ازجمله اقتخارات این بازی زبیا است Gears of War اولین بار در دمویی که هدف آن نشان دادن قدرت خارق العاده انجین Unreal 3 بود در نمایشگاه E3 از خود رد پا به جای گذاشت که توانست نظر خیلی از گیمرها و مسئولان مختلف رو به خود جلب کند و حتی جوایز بسیاری را به خاطر گرافیک فوق العاده خود کسب کند و چشم انداز ها و نورپردازی فوق العاده ی آن باعث شد که در بین بازیهای هم رده ی خود در E3 محبوبیت بیشتری پیدا کند.سبک این بازی نیز نوعی نوآوری محصوب میشود چون تلفیق بسیار زیبایی از دو سبک action shooter و tactical shooter است.در یک بازی با سبک tactical shooter کنترل تیم و مراقبت از افراد گروه از مهمترین عوامل هست.در بازی Gears of War هم این چاشنی یعنی کنترل و راهنمایی گروه به وسیله ی دستورات به کار گرفته شده است.سبک action shooter هم حاوی کارهایی مثل مراقبت از جان خود و نشان دادن واکنشهای مختلف در زمان حمله ی دشمن است.

 


 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان


بازی
 CID The Dummy در دنیایی اتفاق می افتد که در امنیت بالایی غرق است و همه امور در این دنیا توسط دکتر B.M.Werken کنترل می شوند تا جهانی بهتر داشته باشید. در این میان خطری دختر دکتر را که مخترع Dummy نیز می باشد، تهدید می کند، و این اتفاق باعث می شود تا Dummy دارای اهمیت خاصی شود و ماموریت پیدا کردن و نجات دختر دکتر را بر عهده بگیرد..
بازی CID The Dummy یک بازی مهیج و جذاب است که در طول شما باید با خلاقیت خاصی با حل پازل های موجود در هر مرحله به مرحله بعدی بروید. در طی این بازی شما با دشمنان خود نیز مبارزه خواهید نمود و در نهایت دختری که به کمک شما نیاز دارد به دست شما آزاد خواهد گردید.
این بازی درارای محیط گرافیکی بسیار جذابی است و دکمه های کنترلی فراوانی چون پرش، حمله و ... دارد.


 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

اگر یکی از شبکه کاران هستید و به دنبال نرم افزاری برای بررسی نحوه ی ارتباط در شبکه می باشید ما به شما نرم افزار IP Monitor را معرفی می کنیم. این نرم افزار، برای بازرسی و مشاهده تحت شبکه ساخته شده است و به شما امکان بازرسی نحوه ی ارتباط در شبکه و هاست های TCP/IP در شبکه های اینترنت و LAN را می دهد. برای دستیابی به این منظور، هر بار به صورت دوره ای عمل پینگ را انجام می دهد و پورت های TCP و سایر  ابزارهای شبکه را بررسی و چک می کند. این ابزار به راحتی به جستجوی IP و اطلاعات مربوط به نام هاست در یک DNS می پردازد. به کمک این محصول می توانید به هر IP یک عکس مختلف اختصاص دهید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

Net Meter Pro نوعی برنامه نظارتی برای شبکه های شخصی است که به شما در کنترل عواملی مانند میزان استفاده از پهنای باند، تغییر آدرس آی پی و ارائه آمار از حجم انتقال داد ها به صورت هفتگی یا ماهانه، بسیار کمک خواهد نمود. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید میزان انتقال داده ها را سهمیه بندی کرده و یا با انجام تنظیمات دلخواه، محدود نمایید. در این صورت هنگامی که انتقالات به میزان تعیین شده رسید شما هشدارهایی را دریافت خواهید نمود. علاوه بر این Net Meter Pro گراف ترافیک شبکه را نمایش خواهد داد و همچنین شما قادر به مشاهده گزارش های طولانی مدت در قالب نمودارهای سه بعدی خواهید بود. از دیگر ویژگی های این برنامه ی مانیتورینگ شبکه می توان به گزینه ای برای تنظیم ساعت سیستم شما با سرور آنلاین، گرفتن خروجی با فرمت CSV و محاسبه میزان دانلود و آپلود اشاره کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

بازی Rosso Rabbit in Trouble داستانی درباره یک خرگوش خاکستری رنگ و سبد به دست است که در راه رسیدن به خانه خود باید مسیرهای پر پیچ و خمی را در جنگل، غارهای یخ، پرتگاه ها و ... طی نموده و میوه های سر راه را درون سبد جمع آوری کند. گرافیک شاد و دنیای سه بعدی بازی بعلاوه سبک نسبتاً ساده، احساس خوبی را در شما ایجاد می کند ولی دلیل نمی شود که بازی را بدون هیچ سختی و مانعی به پیش ببرید! اولین مانع سر راه شما آن است که مواظب باشید از کناره‌های راه به در نشوید و سقوط نکنید. دومین مانع شما آن است که هنگام پرش، به پایین سقوط نکنید. سومین مانع، چوب های نوک‌ تیزی هستند که در زمین فرو رفته اند و شما باید از روی آن ها بپرید.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

یکی از مشکلات کاربران کامپیوتری در استفاده از آنتی ویروس ها حجم بالای آن ها می باشد که باعث پایین آمدن سرعت سیستم آن ها می شود، و اما شرکت مایکرسافت این مشکل کاربران را با ارائه ی آنتی ویروسی بسیار کم حجم و در عین حال کاملاً کاربردی، برطرف ساخته است.
نرم افزار Microsoft Security Essentials که به تازگی نسخه 1 آن ارائه شده است هرچند بسیار ساده و اولیه به نظر می رسد اما توانایی های قابل توجهی دارد، اول این که این نرم افزار امنیتی به صورت کاملا رایگان عرضه می شود و حجم آن هم بسیار پائین تر از نرم افزارهای مشابه می باشد. نسخه های مختلفی برای آن قرار داده شده است تا کاربران سیستم عامل های مختلف هریک بسته به نیاز خود از این ابزار امنیتی بهره مند شوند. Microsoft Security Essentials قادر است تا با به روزرسانی های اتوماتیک و سریع آخرین ویروس ها، جاسوس افزارها و انواع فایل های مخرب را شناسایی کرده و آنها را نابود سازد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان


Jam XM یکی دیگر از سری بازی های پرطرفدار و هیجان انگیز ریسینگ است. در این بازی شما باید با ماشین های دیگر در مسیرهای پر پیچ و خم و پیست های مسابقه به رقابت بپردازید و تمام تلاش خود را برای اول شدن در این مسابقات بکار برید. شما می توانید ماشین خود را به سلاح های مختلف مجهز کرده و با استفاده از آن ها در طول مسیر مسابقه از دیگر رقبای خود پیشی بگیرید و با کسب امتیاز و جمع آوری پول جهت تجهیز یا خرید خودروی بهتر و گرانقیمت تر اقدام نمایید. 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که پرندگان مورد علاقه همه به قفس می افتند و به ریو برده می شوند؟ آن ها بسیار عصبانی هستند!
در سری جدید پرندگان عصبانی نسخه ریو، پرندگان عصبانی اصلی ربوده شده اند و به شهر جادویی ریودوژانیرو فرستاده شده اند، جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده - دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر نیز می کنند.


 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان


این مجموعه که شاهد آن هستید سری دیگری از کارت ویزیت های تجاری با فرمت jpg,eps می باشد. طراحان و گرافیست های خوش ذوق و خلاق می توانید از این پک جدید در معرفی محصولات و خدمات شرکت و موسسات تجاری استفاده کنند.


 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 251
بازدید کل : 14501
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1