.
بروز ترین دانلودها را از ما بخواهید

 

اگر از علاقه مندان به بازی پینگ پنگ هستید و اگر فکر می کنید در این بازی خیلی مهارت دارید بازی Ping Pong - Insanely Addictive  را امتحان کنید. در این بازی که به طور وحشتناکی اعتیادآور است، شما باید توپ پینگ پنگ را روی هوا نگه دارید و نگذارید توپ به زمین برسد. در حین بازی، روی صفحه نمایش نیز ستاره هایی ظاهر می شود. اگر سرعت عمل بالایی دارید می توانید ستاره ها را نیز بگیرید تا امتیازتان به طور قابل ملاحظه ای افزایش یابد.




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

هیجان و لذت جت اسکی سواری با بازی Riptide GP. این بازی دارای 12 جاده مسابقه آبی می باشد و 6 مدل جت اسکی را به ترتیب مراحل در اختیار شما قرار می دهد. همچنین اگر از اندرویید 3.1 به بالا استفاده می کنید می توانید از Gamepad نیز استفاده کنید. بازی با داشتن جلوه های ویژه و رندرهای گرافیکی بالا، نیاز به سخت افزار قدرتمندی دارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

 

نرم افزار iQuran جدید به شما قرآن كامل با خط عثمان طه همراه با ترجمه و تلاوت آیات را ارائه می دهد. این نرم افزار قرآنی با ترجمه و تفسیر قرآن به بیش از 30 زبان همچون: فارسی (آیت‌الله‌العظمی ناصر مكارم شیرازی)، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اندونزیایی، اسپانیایی، ترکی، روسی، بوسنیایی، اردو، ایتالیایی، هلندی، آلبانیایی، رومانیایی، ژاپنی، بنگلادشی، آذربایجان، چینی، بلغاری، هندی، کره ای، چک، سوئدی، تایلندی، لهستانی، پرتغالی و نروژی یكی از بهترین كتاب های دیجیتال قرآن به حساب می آید. همچنین تلاوت سوره ها به صورت آیه به آیه توسط قاریان معروفی همانند الشیخ مشاری بن راشد العفاسی، الشیخ سعد الغامدی، الشیخ محمود خلیل الحصری، الشیخ عبدالباسط عبدالصمد، الشیخ ابوبکر الشاطری، استاد احمد سعود صورت می گیرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

مدتها از زمانی که مامیل به دلیل بد بودن صدایش از پنگوئن های دیگر جدا شد و سفر شگفت انگیزی را شروع کرد می گذرد.حالا مامبل با دختر مورد علاقه اش گلوریا ازدواج کرده و آنها صاحب فرزندی شده اند که او نیز به مانند پدر و مادرش استعدادهای نهفته ایی در خود دارد. اما این زندگی خوش چندان دوام ندارد و ...



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

این مجموعه شامل قالب وب سایت تجاری با فرمت Psd, Jpg می باشد. کاربران طراح وب می توانند از بخش های مختلف که به همراه مجموعه بنر های تبلیغاتی می باشد در طراحی وب سایت بهره ببرند.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

Ballance نام بازی ایی است که شاید کمتر کسی اسم آن را شنیده باشد اما کسانی که این بازی را خریداری کردند می دانند که این بازی ارزش بازی کردن را دارد ، این بازی ساخت کمپای Cyparade می باشد و توسعه دهنده ی آن شرکت Atari است. داستان بازی این گونه است که شما ، هدایت توپی را بر عهده دارید و باید این توپ را به مقصد برسانید و در به مقصد رساندن این توپ با موانع زیادی رو به رو خواهید شد و باید تلاش بسیار زیادی به خرج دهید و گاهی به خاطر یک اشتباه کوچک مجبور خواهید شد مجدداً از ابتدا بازی را آغاز کنید. مراحل بازی از موانع و تنوع خاصی بر خوردار است و وقتی که یک مرحله را پشت سر گذاشتید ، فکر می کنید چقدر این مرحله سهل و آسان بوده اما در مرحله ی بعد دوباره باید تلاش زیادی بکنید تا توپ را به مقصد هدایت کنید و اگر در یک مرحله با مشکل مواجه شوید و کار به اتمام رساندن آن دشوار شود به هیچ وجه از بازی زده نمی شوید و بالعکس بیشتر جذب آن شده و تمام سعی خود را برای اتمام مرحله و ادامه بازی به کار خواهید بست. موانع در بازی به شکلی طراحی شده اند که در اوایل بسیار پیچیده به نظر می آیند اما بعد از مدتی متوجه می شوید که نه تنها پچیده نیستند بلکه بسیار ساده است. از جمله موانعی که در بازی وجود دارد می توان به کیسه هایی اشاره کرد که در هوا به یک طناب متصل اند و با برخورد به آنها به شما باعث سقوط شما می شوند. شما تمام بازی را با یک توپ انجام نمی دهید بلکه در بازی، شما از 3 توپ مختلف استفاده می کنید. در هر مرحله مکان هایی وجود دارد که شما می توانید توپتان را تعویض کنید حق انخاب شما بین 3 توپ با خواص مختلف است.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

 
Adobe Reader

جدیدترین نسخه از برنامه ی معروف كمپانی Adobe است كه جهت خواندن و مشاهده

کتاب

های الکترونیک PDF استفاده می شود، این

نرم افزار

رایگان محصولی از شرکت غول آسای Adobe می باشد، كه به تازگی جدیدترین نسخه آن را با تغییراتی جزئی ارائه نموده است.


Adobe Acrobat Reader ابزار رایگانی است كه به كاربران فقط امكان باز كردن و مشاهده فایل های PDF را می دهد، و از ایجاد و تولید فایل های PDF معذور می باشد! محیط كاربری این نرم افزار به صورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امكانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، كپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار كاربر قرار می دهد.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

DAZ Studio نرم افزاری کامل برای طراحی آثار منحصر به فرد هنر دیجیتال و انیمیشن هایی است که از افراد مجازی، حیوانات، وسایل مختلف، محیط و ... ایجاد می شوند. استفاده از این برنامه بسیار آسان بوده و فقط کافیست تا موضوع پروژه، اشیاء تزئینی که می خواهید اضافه کنید به همراه محل قرارگیری آن ها، تنظیمات، میزان روشنایی و وضوح هریک را تعین نموده و کار روی پروژه هنری خود را آغاز نمایید. اگر شما تصمیم دارید تا پروژه ی ساخت یک انیمیشن 3 بعدی را شروع کنید DAZ Studio این امکان را برای شما فراهم می کند تا با صرف کمترین زمان و هزینه، تمام اصول هنر دیجیتال 3 بعدی و انیمیشن سازی را فرا بگیرید و به ایده های ذهنی خود جامه ی عمل بپوشانید. با استفاده از مدل های 3 بعدی موجود در برنامه که شامل افراد، اشیاء، مکان ها و ... هستند، شما می توانید راحت تر آنچه را که تصور می کنید ایجاد کنید و یا حتی به خلق موجودات غیرعادی و افسانه ای بپردازید



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

در طراحی های دو بعدی و سه بعدی و علوم مهندسی مرتبط با نقشه کشی، بی شک نام نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای AutoCad کمپانی بزرگ Autodesk همواره به عنوان مطرح ترین نرم افزار این فن بر روی زبان ها بوده است. در کشور ما نیز تقریباً تمامی دانشجویان رشته های فنی و مهندسی علوم سازه ای می بایستی کار با نسخه های مختلف این نرم افزار مطرح را به خوبی فرا بگیرند تا با بهره گیری از علم روز در طراحی های ساختمانی داخلی، خارجی، فضاهای سازه ای داخلی و خارجی و بسیاری از دیگر از انواع طراحی های تجاری و مسکونی کارا تر عمل کنند. این نرم افزار فوق پیشرفته در تمامی دنیا در طول سالیان گذشته برای تمامی رشته های مهندسی و طراحی پروژه های مختلف اعم از طراحی های صنایع خودرو، هواپیمایی، کشتی و ناو های مسافربری و جنگی، صنایع نظامی و بناهای عظیم مهماری و ساختمانی به کار می رود. کمپانی Autodesk تجربه ای افزون بر 27 سال از تولید این نرم افزار خود داراست که این امر خود گواهی کیفیت و توانایی های بالای این محصول است.
AutoCad از دسامبر سال 1982 با عرضه نخستین نسخه از خود پای به دنیای نرم افزارهای الکترونیک گذارد و از آن پس همه ساله نسخه جدید و کامل تری از خود را برای علاقمندان و نیازمندان این ابزار مفید عرضه می کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان

می توان گفت فتوشاپ قویترین، حرفه‌ای ترین و پرطرافدارترین نرم افزار گرافیکی دنیاست که حتی افرادی که در زمینه طراحی و گرافیک کامیوتری هیچ تخصصی ندارند نیز نام آن را می شناسند و تا حدودی با آن آشنایی دارند. شرکت ادوبی بار دیگر نسخه جدیدی از این نرم افزار را با رفع معایبی که در نسخه های قبلی وجود داشته وهمچنین افزودن قابلیت های جدید منتشر نموده است.
Adobe Photoshop CS6 Beta تازه ترین نسخه از فتوشاپ است  که شامل بیش از ۶۵ امکان و قابلیت جدید، رابط کاربری تازه و بهبودهایی در استفاده از سخت افزار به منظور ویرایش سریعتر عکس ها در محیط برنامه می باشد. رابط کاربری فتوشاپ هم برای کاربرد بهتر، تغییرات فراوانی پیدا کرده است. پس زمینه و محیط کار آن به صورت پیش فرض سیاه شده و آیکون ها و منوهای دست و پا گیر کمی جمع و جورتر شده و از سر راه کنار رفته اند. به نظر خود کارکنان شرکت ادوبی این کار بخاطر این است که با رنگ تیره خستگی چشم کمتر و تمرکز و حواس بر روی طرح و کشیدن براش بیشتر می شود. البته ناگفته نماند که در بخش تنظیمات، قسمت تغییر رنگ محیط نیز وجود دارد. حتی مراحل نصب هم دوباره سازی شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 255
بازدید کل : 14505
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1