دانلود The Suffering - بازی عذاب
.
بروز ترین دانلودها را از ما بخواهید

بازی The Suffering را می توان به عنوان یکی از خشن ترین و ترسناک ترین بازهای سبک اکشن نام برد که توسط کمپانی Midway منتشر شده است.
شما در بازی نقش شخصیتی به نام Torque را ایفا خواهید کرد، Torque به جرم قتل دو فرزند و همسرش به اعدام محکوم شده است و قبل از آنکه این حکم در مورد او صادر شود او به جزیره پر رمز و راز Carnete و در زندانی به نام Abbott برده می شود، بعد از آن که Torque به زندان وارد می شود و در حالی که هنوز به خود نیامده است، اتفاقاتی عجیب و وحشتناک در مقابل چشمان او در این جزیره رخ می دهد و زندان شروع به لرزه می کند گویی که زلزله آمده است همه چیز صدمه می بینند، برق ها قطع می شوند و تک تک خلافکاران و حتی نگهبانان به صورتی نامعلوم به قتل می رسند و Torque اتفاقات را به صورتی کاملا تعجب زده مشاهده می کند اما برای او نیز اتفاقی افتاده است و داستان The Suffering از قبل هم عجیب تر می شود زیرا او حافظه خود را از دست داده است و هیچ چیزی را به خاطر نمی آورد.

Torque حتی در مورد اتهامی که به او زده شده است هیچ اطلاعی ندارد و واقعا نمیداند که او همسر و فرزندانش را به قتل رسانده است یا نه! جواب همه این سوالات را در پایان این

بازی

پر ماجرا خواهید یافت و هدف ما از انجام بازی فرار کردن از این جزیره وحشتناک و تلاش برای به یاد آوردن اتفاقاتی که در گذشته رخ داده است ولی انجام این کارها و فرار کردن از این جزیره نیز کار آسانی نخواهد بود برای این که ما در این جزیره تنها نیستیم، زیرا از همان لحظات نخستین که وارد جزیره شده ایم شاهد اتفاقاتی ناگهانی و به قتل رسیدن انسان ها بوده ایم که در پشت همه این حوادث یک اردوی وسیع از جانورانی ترسناک قرار دارد و هدف این جانوران که زندان را به تسلط خود در آورده اند ، نابود کردن همه انسان ها می باشد تا جایی که حتی یک نفر در این جزیره زنده نماند و به همین دلیل شما اولین هدف برای این جانوران می باشید. بازی یک داستان بسیار جذاب را که در بسیاری از

فیلم

های هالیوودی تعقیب می شود را دنبال می کند و شما در این بازی نمی توانید متوجه شوید که چه چیزی در کجا و چه موقع در حال رخ دادن است!



ویژگی های بازی The Suffering:

- پیروی از خط داستانی


-

گرافیک

بالا


- تغییر زاویه دید دوربین


- سلاح های مختلف


- مراحل مختلف


- تعیین سطح دشواری


- بازی هیجان انگیز و ترسناک


- و ...


The Suffering - The player controls Torque, a man who has been sent to Abbott State Penitentiary on Carnate Island, Maryland. Torque has been convicted and sentenced to death for murdering his ex-wife and two children, although he claims to have blacked out at the time this happened and cannot remember anything. The night Torque arrives, there is a powerful earthquake, which releases an army of monsters upon the facility. Torque's cell door breaks and he is freed from captivity. Starting from his cell, Torque traverses the prison in an attempt to escape Carnate Island alive.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

Pentium III 1.0GHz Processor
128MB RAM
DirectX 9.0b
32MB DirectX compatible Video Card
DirectX compatible Sound Card

مشخصات

شرکت سازنده: Midway Games
حجم فایل: 265.23 مگابایت
تاریخ انتشار: 10:25 - 91/1/29
امتیاز:

راهنمای نصب

1- فایل Unpak.bat را اجرا کنید.
2- به منظور وارد شدن به محیط بازی فایل Suffering.exe را اجرا نمایید.

رمز فایل

www.p30download.com

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط پوینده رایان
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 81
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 207
بازدید ماه : 781
بازدید کل : 15313
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1